- Reklam-
Basketnews’un yaptığı derlemeye göre Euroleague’de en fazla Amerikalı oyuncu bulunuyor. 106 oyuncusu olan Amerika’yı en yakından! takip eden ülkeler Fransa (35) ve İspanya (28). Türkiye ise 12 oyuncu ile 7. sırada yer alıyor.
| Oyuncu sayısı | Ülke |
| 106 | Amerika |
| 35 | Fransa |
| 28 | İspanya |
| 18 | Italya |
| 16 | İspanya |
| 14 | Lithvanya |
| 12 | Turkiye |
| 11 | Almanya, Yunanistan |
| 10 | İsrail |
| 7 | Kanada |
| 6 | Arjantin, Senegal |
| 5 | Letonya, Nijerya |
| 3 | Brezilya, Slovenya |
| 2 | Bosna, Çekya, Danimarka, Dominik Cumhuriyeti, Finlandiya, Mali |
| 1 | Angola, Avustralya, Bahamalar, Belçika, Bulgaristan Yeşil Burun Adaları, Kamerun, Şili, Hırvatistan, Küba, Gabon, Gürcistan, Gana, Büyük Britanya, Gine, Karadağ, Makedonya, Güney Sudan, Ukrayna |
- Reklam-




Türkler için de cennet, oynamadan iyi para kazanıyorlar…
NBA de is bulamayan buraya geliyor.
Nba’de oynayan 70 kadar Avrupalıyı geri alsak gayet normal rakamlara gelir durum.
Cenneti yaratan eurolig yönetimiyle kulüpler…