Euroleague CEO’su Paulius Motiejunas, Tel Aviv’in güvenli olduğunu ve her şeyin yolunda gitmesi halinde Euroleague’in İsrail’e döneceğini söyledi.
Motiejunas, “Şu anda orada olanlarla konuştuğumuzda bize söylenen şey bu. Barış oldukça kırılgan ancak umuyoruz ki sürekli olacak. İsrail’de oynamanın güvenli olduğunu düşünüyoruz ama herkesin menfaati için kontrolü sürdürmeye devam edeceğiz. İsrail Ligi’nde Maccabi ve Hapoel dolu salonda oynuyor ve her şey normal gözüküyor. Tam bir barış hayal etmek zor ama İsrail’e geri dönmeyi umuyoruz.” dedi.
Litvanyalı idareci, Türk takımlarının durumu ve İspanya’daki tepkiler hakkında ise “Adım adım gidiyoruz. Farklı fikirler var. Türk takımları kendi evinde bile oynayamıyor. İspanya’da ise maçlar seyircisiz oynandı. Politik gerginliği idare etmeye çalışıyoruz” diye konuştu.
NBA ile süren görüşmelerden umutlu olmadığını sölyeyen Motiejunas, “Finansal olarak daha iyi bir durumda olmamıştık. Son iki sezonda gelirler yüzde 45 arttı. Yeni sponsorlarımız var. İzlenlirlik son beş yılda yüzde 30 arttı. Geçen sezon üç milyondan fazla kişi maçlara gitti. Bu bir rekor. NBA’e ne teklif etsek adım atmadılar. Konuştuğumuz söylesem de bir gelişme yok. Onlar kendi planlarını uyguluyorlar. NBA, kendi ligini kuracağını söylüyor. Şehirlerden ve takımlardan bahsediyorlar. Ortaya koydukları proje Avrupa basketbolu için kötü bir haber. Dört turnuva varken yenisine gerek yok. Eğer böyle devam ederlerse NBA, Avrupa basketboluna zarar verecek” ifadelerini kullandı.




Satılık kivirtan CEO. Parayı veren duduğü calmis
Bit yavrusu
Taşınıp yerleşsin o zaman🤬
Idare edecek bir durum mu var, katillerin takımlarını eurolig’e almayacaktınız o kadar basit !
Bugüne kadar Fiba’nın dediği hiçbir şeyi dinlemeyen euroleague şimdi nba bizi dinlemiyor diyor. Üstelik nba euroleague takımlarının %70’ini istemiyor. Onlar euroleague’den farklı şehir ve ülkeler ekleyecekler. O zaman insan düşünüyor madem euroleague bu kadar iyi kaliteli o zaman bu korkunuz neden ;))))