Euroleague, İsrail Takımları İçin UEFA’yı Takip Edecek

- Reklam-

Salı günü başlayacak 2025-26 EuroLeague sezonu öncesi, Dubai’de düzenlenen basın toplantısında Euroleague Basketball CEO’su Paulius Motiejunas, gündemin en sıcak başlıklarından biri olan İsrail kulüplerinin durumu ile ilgili konuştu.

Birleşmiş Milletler’in İsrail’in Filistinlilere yönelik eylemlerini “soykırım” olarak nitelendirmesinin ardından gelen sorulara yanıt veren Motiejunas, siyasetin spora karışmaması gerektiğini vurguladı, “Politikanın spora, özellikle de basketbola karışmaması gerekir. Ancak durumu yakından takip ediyoruz. Büyük spor organizasyonlarının aldığı kararlar bizi de ilgilendiriyor. Tabii ki UEFA’nın kararını hemen takip etmeyeceğiz ama diğer organizasyonlar tepki vermeye başladığında, hatta UEFA karar alırsa biz de kulüplerle konuşacağız. Buradaki en önemli şey takımların, oyuncuların ve taraftarların güvenliği.” dedi. (Eurohoops)

- Reklam-

9 YORUMLAR

  1. Yuh reziller sizi, rusya yıllardır uluslarası turnuvalara alınmıyorken soykırımcı israilin takımları niye alınıyor? Bunların kirli parası bu kadar çok mu önemli? Takımlara da yuh olsun, hala onlarla olan maçlara çıkıyorlar, birlik olup çıkmayın,tepki verin görelim ne oluyor ama yok.

  2. Euroleague’in göbeği UEFA ile mi kesilmiş! Kendi karar mekanizması yok mu ? Euroleague bu kararları verirken UEFA’yı örnek alıyor peki takımlara gelir dağıtırken neden UEFA’yı baz almıyor diye sorarlar adama ? Ama kim sorar onu bilmiyorum

  3. UEFA karar alsa da farketmez, Euroleague kâr amacı güden bir kuruluş… Hele İsrail takımları bu kadar para dökmüşken , ihraç edemezler… Ama en kötüsü bundan negatif etkilenen tek takım Türkler… Evinizdeki 4 maçı deplasmanda oynamak zorundayız…Tamamen saçmalık ve haksız rekabet!!!

  4. Bunların her kararı abuk, rus takımlarına galibiyetleri silinen Fb’ye ve diğerlerine de haksızlık yapmışlardı şimdi de zülum devam ederken uefa’yı takip edeceklermişmiş. Biri de eurolig kar amacı güdüyor demiş uefa,fifa neyi güdüyor peki?

    • UEFA , FIFA kar amacı güdüyor zanneden adamdan uzak duralım, cahilliğin dibi bu olsa gerek, Euroleague ‘i bunlarla aynı kefeye koyup yorum yapmak…La cahile hakkaten hayat güzel!!!

  5. Türk ve İspanyol takımları tavırlarını koyup maçlara çıkmama kararı alıp malum takımları lig dışına itmesi gerekiyor,Rusya’ya yapılan acilen İsrailde uygulanmalı böyle bir çifte standart olmaz olamaz,eğer takımlar ve Eurolig harekete geçmiyorsa taraftarlar maçları protesto etmeli….

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler