AS Monaco’nun yıldızı Mike James, Euro Insiders isimli podcast programında kendisinin Euroleague tarihinin gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu olduğunu görüşünü tekrarladı.
Her zamanki gibi alçakgönüllülükten uzak konuşan Mike James “Bana göre EuroLeague tarihinin en iyisi benim. Tabii bunu söylerken taraflı olabilirim. Spanoulis, Diamantidis, Navarro ve Saras gibi efsanelerle kıyaslanmak harika ama herkesin fikri kendine. Kendimi GOAT olarak görsem bile bunu herkese dayatacak değilim. Saygı duyuyorum, yani en azından kendi seviyemde gördüğüm insanlara. Bu konuyu tartışmak her zaman eğlenceli.” dedi.
James, ‘Bir gün koç olmayı düşünüyor musun?’ sorusuna ise, “Hiç sanmıyorum, kanımda yok. Yeni nesilden bıktım. Basketbolu üst seviyede bırakmak istiyorum. İşim bittiğinde Portland’daki evime geri döneceğim.” yanıtını verdi.




Degilsin Mayk.
Bodiroga gibi adamlar varken sen kimsin?KAC SMPIYONLUK KAZANDIRDIN?
“Hey Gorc versene borç .” diye bir şarkı vardı. Gerisini en iyiler hatırlar!!!
Bunlar reklam kokan hareketler Mayk, bunlara gerek yok.
Bu konuşanlardan bir beş oluşturulmalı. Biri bu, biri “en iyi üç numara benim” diyen malum. Öbür üçünü de doldursak “altın gagalılar beşi” çıkar.
Saydığın isimlerle kıyaslanamazsın, en fazla teodosic ile kıyaslanabilirsin ki ondan bile iyi olduğun şüpheli..