Euroleague Basketbol, 2025-26 sezonu için kural güncellemelerini duyurdu ve Ergin Ataman’ın çokça yaptığı hızlı hücumu durdurmak için sahaya girmelerde diskalifiye kararı verilmesi değişikliğini yaptı.
* Hakemler artık uygunsuz davranışlar veya hakemi aldatmaya yönelik (kendini yere atma gibi) durumlarda teknik faul vermeden önce uyarı vermeyecek.
* Oyun geciktirme durumları, şut atanın gözlerinin yakınında el sallama ve dikkatini yüksek sesle bağırarak, yere vurarak veya görüş alanına yakın bir yerde alkışlayarak dağıtma durumları için uyarılar devam edecek.
* Antrenörler veya benchteki bir takım üyesi hızlı hücum sırasında sahaya girerse teknik faul yerine otomatik olarak diskalifiye edilecektir. Bir koç veya yedek kulübesi üyesi, kenar çizgiye koşarak veya aşırı protesto ederek rakibin hızlı hücumunu bozarsa, oyun sona erdiğinde hakemler teknik faul verecektir.
* 8 saniye ihlalleri artık hakemler tarafından dördüncü çeyreğin son 2 dakikasında ve uzatmalarda düdük çalınması durumunda incelenebilecek. Koçlar, 8 saniyelik bir ihlal çalınması durumunda maçın herhangi bir noktasında bunlara itiraz edebilir.
* Hakemler artık maçın herhangi bir anında faul yapan doğru oyuncuyu teyit etmek için IRS’yi kontrol edebilir. Faul tespiti incelemelerine koçlar tarafından itiraz edilemez.




Hahahahaajahajahahjaah. Bir Türk Mutlaka sistemde açık bulur!!! 🤣🤣🤣
Aleyhimize ne varsa yapan ülkeden ülkemiz diye bahseden, onlara saygı ve sevgi duyan,
onların çıkarı için çalışan zat ve tescilli yalakası ve o ülkenin takımının taraftarı olup başarısına sevinen sen mi Türksünüz eyy uzocu, sirtakici, mertis babayannis?
Herhalde senin gibi içimizdeki Türkiyeli değiliz. Nerde bir Türk başarılı olsa aşağı çekmek için herşeyi yaparsınız!!! Gerçi içlerinden bir değer yaratamayanlar, yabancı hayranı olanlar tabi ki bizleri çekemeyecek… Milli maçlarda nasıl da kayboldu ve başarılarımız karşısında kahroldu bu içimizdeki Türkiyeliler!!! Siz Sırpçık Obra ve Paragöz Morinyo peşinde dolanmaya devam edin…
Erman Kunter Fransa’da onurlandırıldı onun için niye yorum yapmadın, kendisi bu ülkenin değeri değil mi? Senin değerli !!! manevi baban Türkiye’de hangi değeri yaratmış, kimleri yıldız oyuncu yapmış anca yabancılarla başarılı olabilmiş, camiada kimsenin hal, tavırlar,
konuşmalarından dolayı sevmediği, milli takım koçluğunu milyonlarca euroya yapan biri. Sırp demişsin de efes sampiyon olurken kadroda kimler vardı, şu an ki koç nereli onu da yazsana yunan takımının başarısına sevinen, yunan sevici, uzocu, sirtakici mertis babayannis
Cobani yoğurtları
Cobani terörist mi? Eğer öyleyse içimizdeki Türkiyeliler diye yorum yapan da terörist o zaman. Malum kulüp fetoyu sporun içine soktu, bunlar pkkdan daha tehlikeliler dedik kimse dinlemedi sonra gördük neyin ne olduğunu,derin devletin içinde de onlar var ve cobani hic degilse ülkeye yatırım yaptı 140 milyon euroya sponsor oldu,bir sürü çocuğa da burs veriyor.
Halı sahada maç yapan kimdi , sponsor olanlar kimdi?!?! Utanman olsa konuşulmaz, öğretmediler mi?!!!
Başlık olmamış, sanki ondan önce yapan yoktu, vardı ama azdı o meşhur etti. Ayrıca kenar çizgiye koşan, aşırı protesto eden de diskalifiye olmalı ve performansı düşük , bolca hatalı kararlar veren,sahada polislik yapan hakemlere de görev verilmemeli.
Maksat antrenörü, oyuncuyu rekabetçi ve mücadeleci şekilde saha içinde tutmak mı yoksa herkese diskalifiye edip oyunu masa tenisine çevirmek mi ? Her şeye cart curt çalınan ortamda bir de bu kurallar zaten düşük olan basketbol izlenmesinin daha da düşmesinden başka bir işe yaramaz
Türkçe parçaları tercih eden Yukatel Merkezefendi dj ini tebrik ederim
Yıllardır alıştı bu işe, kural değişikliğine bir anda uyum sağlayamaz, takımının geride olduğu kritik anlarda oyundan atılır.