Fenerbahçe Madrid’de Bozguna Uğradı

- Reklam-

İSTATİSTİK

Fenerbahçe BEKO, Valencia’dan sonra Real Madrid’e farklı kaybederek İspanya’daki çift maç haftasını 0-2 ile kapattı. Çok düşük enerji ve hücumda bireysel çabalarla oynayan Fenerbahçe farkın 30’u geçtiği maçı 84-58 kaybetti.

Fenerbahçe’de Armando Bacot 10, Wade Baldwin 14, Talen Horton Tucker 10 sayıyla oynadı. Real Madrid karşılaşmayı 9 blokla tamamladı.

Facundo Campazzo’nun iki üçlüğü ile Real Madrid 2 dakika dolmadan 9-0 öne geçti. Fenerbahçedört dakika dolmadan 4/4 üçlükle 17-2 geri düşünce Jasikevicius’un hararetli molası geldi. Talen Horton Tucker’ın 2, Bonzie Colsun’un 1 üçlüğü ile Fenerbahçe 16’ya kadar çıkan farkı 7’ye düşürünce (22-15), Real Koçu Sergio Scariolo periyod sonunu beklemeden 39 saniye kala mola aldı. İlk periyodu Real Madrid 25-16 önde bitirdi.

Usman Garuba’nın üst üste yaptığı 3 blokla top çembere atamadan geri dönen Fenerbahçe çok kötü hücum edince ara hızla açıldı, ikinci çeyreğin 9. dakikasında farkı 27’ye (47-20) çıkmasını önleyemedi. Fenerbahçe 7 dakika sonra ilk sayısını Bonzie Colson’dan buldu ve bu periyodda 6 sayıda kaldı. 7 blok yapan Real soyunma odasına 49-22 önde giderken Fenerbahçe 5 asistte kaldı, 3/16 ile üçlük kullandı.

Fenerbahçe üçüncü periyoda savunma isteği ile başladı ancak hücumda organizasyon dışı zorlama atışlaar devam edince ilk 4 dakika 2-2 ile geçildi. Real Madrid 6. dakikada farkı 32 sayıya (56-24) çıkardı, son periyoda da 64-35 önde girdi.

Real Madrid son 3 dakikaya 80-49 önde başladı ve karşılaşmayı 84-58 kazandı.

GÜNÜN SONUÇLARI
Zalgiris-ASVEL: 96-59
Maccabi-Kızılyıldız: 92-99
Valencia-Dubai: 80-78
Bayern Münih-Bologna: 86-70
Milano-Paris: 86-77
Real Madrid-Fenerbahçe BEKO: 84-58

- Reklam-

7 YORUMLAR

  1. 2 sayı 1 rb 1 to ve –28 ile oynayan Tarık biberoviçin takımın en çok süre alan oyuncusu olması sanırım her şeyi açıklıyor.oyuncuların mutsuzluğu yüzlerinden okunuyor takımın kocha güveni yok olmuş.sanki bu takım oyuncuları geçen sezon 3 kupa alan oyuncular değil genç takım oyuncuları gibi 3-4 dk sahada kalamıyor.bu kadar sık rotasyona oyuncular ritim bulamıyor.

  2. Bugun sadece FB yazalım… İmdiiiiiiii; Real maçı ile başlarsak bir defa ilk beş faciaydı.. Tecrübesiz Bacon, hazır olmayan Wilbekin , hala(yıllardır yazıyorum) üçlük dışında oyununa birşey katamayan Biberoviç (-28 verimlilik) !!! Obrayı takip ettiğine inandığım Saras hadi rezalet başlangıç ile maç beşini tamamen oyundan çıkarma ama 3 oyuncuyu al oyundan!!! Tavares ,Bacon ile çocuk gibi oynadı halbuki kenarda tecrübeli Birch var, Efes maçını kurtaran diğer eleman B.Colson kenarda ki sanırım maç sonu tek artı yazan oyuncu blabla… Aslında yazdım Efes kandırdı Fb’yi, son periyotta saçma beş olmasa ve uzunlara biraz güvense Kokoskov o maçı alırdı!!! Saras oyuncuları suçlasa da geçen senenin rehavetini kendisi de yaşıyor!!! Şans bir yere kadar olur , şampiyonluk tamamen şans diyenler evet sporun ruhunu bilmeyenlerdir.Amma velakin sen yıllardır ezeli rakiplerinin şampiyonluklarını şans diye kendine yutturmaya çalışırsan , gün gelir senin başarında sorgulanır. Ben özellikle play off zamanı şunu yazdım, “galaksideki tüm gezegenler FB için dizilmiş bu fırsat kaçmaz ” deyu!!! Uzunsuz şampiyon oldu FB ama geçen yıl sezon içi başa oynayan takımların pivotlari sakatlıktan kafayı kaldıramadı üstelik D.Yanlıer’in Mc.Collum hamlesi kritik dönemde tutunca üstüne D.Hall’un mükemmel formu Nigel’i destekledi hatta Guduriç 7 sezonunda ilk kez top oynadı böylece Saras da “lan ben neymişim be” diye düşünmüş olabilir o yüzden bu yıl bence yine eksik kadro ile yola çıktı.Kendine güven iyidir , Saras zaten basketbol zekası yüksek bir koç, saçma sapan bir Euroleague sezonu olabilir çünkü kimse hazır değil, dolayısıyla işi geçen sene olduğu gibi zekasıyla çözebilir Saras.Hiç birşey bitmiş değil ama kolay dönemi çok kayıpla geçtiler. Ayrıca Obra gibi , Amerikan piyasasına çok açıldı Saras halbuki onun sistemi tecrübeli Avrupalılar ve Avrupa tecrübesi olan Amerikalılarla daha güzel!!! Yıllardır herkes Ataman’ın Larkin’i ve Nunn’u arıyor ama bulmak kolay değil… Akşamda, Efes ve genel tabloyu yazarız….

    • Fb seni ve senin gibileri ilgilendirmez, sen git taptığın,ilgili, ilgisiz her yoruma illa kattığın, basketbol ve spora yakışmayacak ne varsa yapan kibir abidesi, saygısız, bir tane Türk yıldız oyuncu yetiştirmemiş, sürekli oynatıp parlattığı veya belli bir seviyede yabancılarla başarılı olabilmiş, saray yağcısı şeyhin ve başarısına sevindiğin yunan takımı, salon yapmayan efes ve amatör branşları yük görüp küçülmek hatta şube kapatmak isteyen gs hakkında yorum yap, Istanbul takımlarını sevmeyip de onları tutan şahıs…

        • Ben Fb ile ilgili haberleri takip ediyorum seni değil ama sen her Fb haberinde varsın, yunan takımının başarısına sevinen, yunan sevici, uzocu, sirtakici, şeyhine müptela mürid mertis babayannis…

        • Devamlı yalakalık yaptığın koçun yenildi o habere niye yorum yapmıyorsun da alakan olmayan bir takımla ilgili yorum yapıyorsun? Sana ne eski başkanlarına hakaret ettiğin,lakap taktığın Fenerbahçe’den eyyy ne idüğü belirsiz, saygısız?

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler