Fenerbahçe, Panathinaikos’u Şikayet Etti

- Reklam-

Panathinaikos Aktor deplasmanında son saniye basketiyle kazanan Fenerbahçe Beko, karşılaşma sonunda yaşanan gerginlikle ilgili resmi açıklama yaptı ve Eurolague yönetimimne şikayetin iletildiği bilgisini verdi.

Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Cem Çiritiçi, sosyal medya platformu üzerinden yaptığı paylaşımda, “Sevgili Fenerbahçeliler, endişe edilecek bir durum yok, tüm oyuncularımız iyi. Gerekli önlemler alınmıştır. Maç sonrasında yaşananlarla ilgili şikayetlerimizi yaptık. Sürecin takipçisi olacağız. Bugün bizi desteklemeye gelen tüm taraftarlarımıza teşekkür ederiz.” diye yazdı.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler