- Reklam-
EuroLeague Disiplin Kurulu, Fenerbahçe BEKO taraftarının Partizan maçından önce açtığı pankarttan dolayı Fenerbahçe’yi 12 bin euro para cezasına çarptırıldı.
Belgrad’daki maçta Partizan tribünlerinde açılan çirkin pankartın ardından Fenerbahçe taraftarı, buna cevap niteliğinde pota arkasında bir pankart açmıştı.
Açılan pankartta Sırbistan’ın 1389 tarihide Osmanlı’nın hükümranlığı altında olduğu hatırlatılmış ve dönemin padişahı 1. Murad ve onun önünde diz çökmüş Sırp askerler resmedilmişti. Pankartta ayrıca Sırpça ‘Hepiniz Türk evlatlarısınız’ ifadesi de yer almıştı.
EuroLeague, Partizan’a ise ilk maçtaki pankarttan dolayı 40 bin euro para cezası vermişti.
- Reklam-




SIRPSEVER FENERBAHCE’DEN SEVGILERLE…
Fenerbahçe Avrupaya açılan ve kök sokturen kulüp
Helal olsun Fener e.Yakisani yapti.