Geri Sayım Başladı… Beşiktaş, Euroleague’in 20. Takımı Olmak Üzere…

- Reklam-

Euroleague’de önümüzdeki sezona katılacak takımlarla ilgili kararı verileceği toplantı başladı. Yapılacak görüşmelerden sonra Beşiktaş’ın durumu netlik kazanacak ancak ilk izlenimler Beşiktaş’ın lehine gözüküyor.

Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun sezon içinde sıkıntılarının artması olasılığı ile lige devam edip edemeyeceği soru işaretleri yarattı. Oyuncular Birliği’nin Monaco’nun katılmaması durumunda Euroleague’in 19 takımla oynanması ve böylece her takımın iki daha az maç oynaması önerisi kabul görmedi.,

Bütün bunların ışığı altında; Fenerbahçe BEKO ve Anadolu Efes’in de desteğini alan Beşiktaş’ın yapılacak oylama sonuncunda 20. takım olarak lige alınması bekleniyor.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler