- Reklam-
Dubai’nin Sloven Koçu Jurica Golemac, Split’i 92-58 yendikleriAdri,yatik Ligi maçından sonra açıklamalar yaptı ve oyuncuları çocuğa benzetti.
Golemac, Monaco deplasmanında alınan mağlubiyetin ardından takımının performansından memnun olduğunu belirtti, “Profesyonel bir maç çıkardıkları için oyuncularımı tebrik ediyorum. Aynı zamanda bu maçı bir tür antrenman olarak da değerlendirdik çünkü çok fazla vaktimiz yok.” dedi.
Dubai Koçu ayrıca takım ruhuna da değindi, “Oyuncular çocuk gibidir; büyük egoları vardır. Bu nedenle bir koçtan çok, bir öğretmen ve psikolog olmanız gerekir.” diye konuştu. (Eurohoops)
- Reklam-



