Bu sezon EuroLeague’in üçüncü hafta müsabakasında temsilcimiz Anadolu Efes, Karadağ’da Hapoel Tel Aviv ile karşı karşıya gelmişti. Normal şartlarda İstanbul’da oynanması gereken maçı kazanan taraf İsrail ekibi olmuştu.
Hapoel Tel Aviv Başkanı Ofer Yannay, İstanbul yerine Karadağ’da oynanan Anadolu Efes maçına değindi.
Yannay, Anadolu Efes‘in ‘maçın İstanbul’da oynanmasını istemediğini’ söyledi.
“Bazı nedenlerden dolayı Efes, maçın İstanbul’da oynanmasını istemedi. Açıkçası bizi İstanbul’da istemediler. Yine de sorun yok, ben İstanbul’u çok seviyorum. Oraya defalarca kez seyahat ettim. Valencia ise bazı ‘tuhaf’ nedenlerden dolayı maçın seyircisiz oynanmasını istedi. Aslında GM’leri Enric (Carbonell), bana maçın tüm biletlerinin satıldığını söylemişti. Niye tribünü kapattıklarını anlamadım. Sonuç olarak iki deplasman maçını da tribün baskısı olmadan oynadık.”




Sizi lige alan, oynatanlarda kabahat ama hala utanmadan konuşuyorsun rezil !
Efes’ten karşı açıklama gelmeli. Doğru olduğuna inanmak istemiyorum. Efes kendi seyircisine güvenmiyor mu ? Diyelim ki öyle, Karadağ ne demek peki ? Avrupa’nın en çok Türk düşmanı bir odağı değil mi ? En olmayacak yer değil mi ? Oraya karar veren kim ? Efes değilse, nasıl oldu da kabul edildi orası ? İsrail’de oyna daha iyi ! Kosova, Arnavutluk Bosna veya Türklerin bol olduğu Yunan-Bulgar ülkelerindeki İskeçe, Kırcaali, Razgrad, Şumnu veya Makedonya’daki Üsküp, Gostivar dururken veya Sancak’ta Novipazar dururken, kendi saha maçını kendinle alay eder gibi ev sahibi seyircinin Türk tarafının mağlubiyetini en çok iştahla görmek isteyeceği yere taşımak ne demek ? Bunu bilerek yapmış olmak demek kafayı yemiş olmak demek, en azından.
Değerli sporsever, eurolig oylamasında Fb aleyhine oy kullanan bir kulüpten Karadağ veya benzeri bir yerde oynamamasını ,Türklük
vatan,millet bilinci falan bekleme…