Shane Larkin’in “Soytarı” çıkışı yaptığı İbrahim Kutluay, programda Anadolu Efes’in kaptanını eleştirirken “Karakter kötü olduktan sonra… Liderin kadar konuşacaksın… Liderin Larkinse iki adım ileri gidemezsin… “ demişti.
İşte o programdan pasajlar…
ÜMİT AVCI: Tarık Biberevic sakat ama buna rağmen sakat sakat oynamak istiyor. Diğer tarafta… Bu kupaya en fazla ihtiyacı olan kim? Efes… Larkin kadroya alınıyor. Bahçeşehir maçında da kadroya alındı ama maç rahat geçti. Beşiktaş maçında ‘Oynayabilirsin’ denmesine karşın kendisini iyi hissetmediğini söylüyor. İki takım arasındaki fark… Anadolu Efes’in ana karakteri, en fazla para alan oyuncusu… Takım onun üzerine kuruldu… İnanılmaz paralar aldı… Diyor ki ‘Kendimi iyi hissetmiyorum.’
İBRAHİM KUTLUAY: Benim bildiğim ikinci yarıda koç oynatmak istemiş, Larkin ‘Hala iyi hissetmiyorum’ demiş. Karakter kötü olduktan sonra… Liderin kadar konuşacaksın… Liderin Larkinse iki adım ileri gidemezsin… Bir oyuncu (Tarık Biberovic) oynamak için can atıyor, diğer 6 aydır sakat… Bu kadar taviz verirsen olacağı bu… Oyuncunun karakterinde de bozukluk varsa başarılı olma şansın çok zor.




Cok guzel. Larkin her sezon basinda sakatlaniyor nedense. Ve takim en cok ihtiyac oldugunda da yaninda olmuyor. Hemen kontrati iptal edilmeli!!!
Kutluay adam senin rüyanda bile goremediklerini başrolde başarmış.kendi evladına yapılmasına istemediğim lakap ve eleştiri seviyesini başkalarına yapma..
Hocam Larkin, Kutluay’ın rüyasında bile göremediği ne başarmış çok merak ettim . Evet eleştiri biraz haddini aşmış ama yine de merak ettim.
eminmisin rüyasında göremediğini;
İbrahim kutluay’ın başarıları;
EuroLeague şampiyonu (2002)
EuroLeague Sayı Kralı (1999)
3× FIBA EuroStar (1996, 1998, 1999)
FIBA EuroStar Üçlük Yarışması şampiyonu (1999)
2× Yunanistan Ligi şampiyonu (2003, 2005)
3× Yunanistan Kupası galibi (2001, 2003, 2005)
Yunanistan Kupası Finalleri Sayı Kralı (2001)
Yunanistan Kupası MVP (2001)
Yunanistan Ligi All-Star MVP (2002)
Yunanistan Ligi All-Star Üçlük Yarışması şampiyonu (2002)
2× Türkiye Ligi şampiyonu (2006, 2007)
3× Türkiye Ligi All-Star (2004, 2006, 2007)
2× Cumhurbaşkanlığı Kupası galibi (1994, 2005)
Türkiye Kupası galibi (2004)
Türkiye Ligi Sayı Kralı (1999)
Adam gelmiş geçmiş türkiyenin en iyi şutörüydü sanırım gençsin ve izleme şansın olmadı.. böyle bir reklama ihtiyacımı var sence eleştiride bulunmuş sadece..
İbo ağır saçmalamış 8 yıldır efes de sayısız maça çıkan hem hücumda hem savunmada etkili olan ,yazın milli takımımız Avrupa ikincisi olurken alperen den sonra en faydalı oyuncu olan 4 yıldır tc milli takımı için oynayan larkin in karakteri kötü tavrını ben hiç hatırlamıyorum, resmen ibo kutluay baltayı taşa vurmuş. Dilin kemiği yok ama sen de 15 yaşında genç değilsin 52 yaşında 35 yıllık basketbol camiası geçmişi olan İbrahim kutluay sın , larkin e o programda yapılan eleştiri çok dengesiz ve manasızdı. Not : Fenerbahçe liyim
İbrahim Kutluay’ın üslubu yanlış olabilir ama söylediklerinde doğruluk payı var, Larkin son dört yıldır sürekli sakat, bu sadece şanssızlıkla açıklanabilir mi, belli ki kendisine iyi bakmıyor, sözleşmesinin gerektirdiği sorumlulukları yerine getirmiyor. Efes de sözleşmesini uzatarak büyük hata yaptı.
KUTLUAY, eleştiriyi bırakıp hakaret etmeye başlamış.Yakışmadı. Biberoviç le LARKİN in mukayese ediyor.,
LARKİN , ağır sakatlık geçirdi.Kimse sakatlanmak istemez.
ibrahim kutluay ı da bi araştır o zaman. Takımın bu kadar ihtiyacı varken en azından denersin kendini. Her sene aynı şey lig maçlarında oynamak istemiyor maç seçiyo larkin kesinlikle gönderilmesi lazım artık o paraya 2 tane ana oyuncu bulursun ama ismail bulmasın
İbrahim sıradan biri değil, öyle forma değiştirme, doping gibi skandallarda ismi geçmemiş, her daim milli formaya da hizmet etmiş, kendine profesyonelce iyi bakmış az sakatlanmıştır ve saygılı biridir. Shane Larkin eleştirilere açık olmalı , hem kalitesi hem de ciddi paralar kazanması herkesin ondan beklentilerini arttırmaktadır. Ondan istenen kendine iyi bakması ve hem Efes hem de milli takıma hizmete üst düzeyde devam etmesidir.
İbrahim her zaman Larkin’e meselafeliydi… Hakkında her zaman eksi yönünden konuşurdu. Gereksiz ve zorlama bir eleştiri olmuş. Bence son yıllarda gittikçe yorumların da standart yakalamışken yeniden sivrileşti. BİZ CABUK UNUTAN BİR MİLLETİZ 1-Larkin milli takım da elini yırttı ve sakat sakat oynayıp Efes’in son Ataman döneminde yaklaşık yarım sezon yararlanamadığı bir oyuncu. 2-Son Avrupa ikinciliğinde yine sakatlığını atlatıp, tabi ki Ataman efecti ile mükemmel bir performans gösterdi. 3-Belki de bunlardan daha öte ülkemizde birçok yardım projesinde gönüllü olarak yer almış birisi!!! Bence İbrahim’den öte Ümit Avcı ‘nın programında bunun gerçekleşmesi!!! Geçenlerde de yazdım basketbol medyası tamamen FB kontrolünde , düşünün GS maçı sonrası tek bir köşe yazısı yazılamadı, sitemiz bir gün sonra hakemleri korusa da , yine korkudan hiçbir medya kuruluşu maç sonu Mhk başkanın oğlunun Fbli oyuncularla maç sonunda parti yaptığını yazamadı!!! Düşünsenize tam tersi olduğunu ne yapı ne site ne rezidans kalırdı 😎 Bu örnekler bize bir güç zehirlenmesi yaşandığının ispatı… İşin kötüsü bundan FB zarar görür… Not; Ataman ‘ın gelmesinin istenmesi de medyada bu nedenden; çünkü o zaman herkes rahat nefes alacak ve bir denge sağlanacak…
Fener sempatisi tarık’ı (ki şu anda harika oynuyor) fazla yüceltip larkin’i fazla gömmesine sebep olmuş.. Zaten yorumculuğunu bu yorumdan bağımsız olarak hiç beğenmiyorum.. Oyunculuğuna ise diyecek bir şey yok. O noktada efsanedir.. Fakat bu aşırı özgüven iyi değil..
Dört yıldır sakat olup da sezon başları hiç oynamayıp canı isteyince oynayan bir sporcuyla yeniden üç yıllık sözleşme yapılması ne alaka Efes başkanının türbinde yanlız başına kara kara düşünmesine ne demeli. Efes’e yazık oluyor acil şifalar.