Fenerbahçe Beko koçu Saras Jasikevicius, Paris karşılaşmanın ardından basın toplantısında görüşlerini paylaştı.
GERİ DÖNEBİLECEĞİMİZ KONUSUNDA KARAMSARDIM
* İlk üç çeyrek Paris’e karşı doğru basketbolu oynamadık. Onları durduramadık ve savunmada yeterince sabırlı değildik. Hücumda ise maç planını anlamamış gibiydik. Açıkçası fark 16’ya çıktığında geri dönüşün mümkün olmadığını düşündüm. Bu konuda biraz karamsardım. Bu noktada önemli olan şey mücadele edip oyuna ortak olmaya çalışmaktı, biz de tam olarak bunu yaptık. Hem de epey çabuk şekilde yaptık. Tabii ki fark kapandığı zaman takımımızda çok sayıda tecrübeli oyuncu var.
WADE İYİ İŞ ÇIKARDI
* İki takım da maçı kazanabilirdi ama rakibimizin bazı kritik hücumlarını durdurduk. Hücumda ise bazı oyuncularımız çok kritik şutlar soktu. Wade, takımı organize etme konusunda çok iyi bir iş çıkardı. 25 dakikada sadece bir top kaybı var, bu da her şeyi anlatıyor. Şansımız da biraz yaver gitti ve kazandık. Tabii ki Paris’e karşı oynamak kolay değil, onlara büyük saygı duyuyoruz.
NELLİ HERŞEYİ ANLIYOR
* Nicolo Melli inanılmaz derecede tecrübeli oyuncu. Onda inanılmaz bir mücadele ruhu var. O bir yıldız ama aynı zamanda ‘asker ruhlu’ bir oyuncu. Bu gerçekten harika bir kombinasyon. Hatta benim için olabilecek en iyi kombinasyon bu. Sahada her şeyi anlıyor. Bu yüzden bir hata yaptığında sorun olmuyor çünkü yaptığı hatayı anında fark ediyor. Sonrasında da bu hatayı bir daha yapmıyor. Takımımızda onun gibi oyuncuların olması çok değerli. Böyle oyuncular 48 saat önce Barcelona’yı yendik diye rahatlamıyor, anında sıradaki maça odaklanıyor. Bazı oyuncular galibiyetlerden sonra fazla heyecanlanıyorlar ama Melli gibi oyuncular anında unutuyorlar. Onlar için kazanılan maç anında ‘boş bir sayfa’ gibi oluyor.




