Fenerbahçe Koçu Sarunas Jasikevicius, LDLC Asvel’i 81-67 yendikleri maçın ardından açıklamalarda .
“Takımı ve taraftarlarımızı tebrik ediyorum. Genel olarak iyi bir mücadele ortaya koyduk ve karşılaşmanın genelini kontrol ettiğimizi söyleyebilirim. Hücumda belirli bölümlerde işler istediğimiz gibi gitmedi. Onların savunma değişikliklerinden dolayı iyi hücum edemedik, bu değişikliklere iyi bir cevap veremedik. Genel olarak beş top kaybı yapmamız ve takım olarak topun kıymetini bilmemiz benim ve takımım açısından önemliydi.
Belki çok iyi pozisyon yaratamadık ama isabetler bulduk. Bizim için önemli anlardan biri hücum ribauntlarıydı. 18 hücum ribaundu aldık. Bu anlar oyunda zorladığımız zamanlardı. Nicolo Melli’nin 4 numara, Khem Birch’ün ise 5 numara oynadığı anlarda iyiydik. Biz takım olarak daha iyi olacağımızı biliyoruz. Onları son bölümde 14 defa çizgiye götürdük. İstediklerimizi yapamadık ama günün sonunda kazanmasını bildik.
Benim oyuncuları motive etmem gerektiğini düşünmüyorum. Profesyonel oyunculardan bahsediyoruz, motive olmak için birilerinin çabasına ihtiyaçları yok. Ayrıca Fenerbahçe’de oynamak sizi motive etmiyorsa başka ne motive edebilir bilmiyorum. Geçen hafta bizim için çok zorlu geçti, İspanya’dan sonra Mersin deplasmanına gittik. Sonrasında ise iki harika idman yaptık, bu bizim için çok değerliydi. Bu çılgın sezonda idman için vakit bulmak hiç kolay değil. Bugün ASVEL sıkça savunmasını değiştirdiği için yeterince akıcı oynayamadık, maçın bazı anlarında bizi yavaşlattılar ama hücum ribaundu gibi farklı alanlarda öne çıktık. Maça konsantreydik ve mücadele ruhumuz gayet iyiydi.”



