Jasikevicius: Baskonia İyi Durumda

- Reklam-

Fenerbahçe Beko, EuroLeague 19. hafta maçında Kosner Baskonia Vitoria-Gasteiz’e konuk olacak.Cuma gün Buesa Arena’da oynanacak mücadele öncesi koç Sarunas Jasikevicius ve Nicolo Melli açıklamalarda bulundu.

Sarunas Jasikevicius: “Baskonia’nın çok iyi bir form grafiği var. Oyunlarıyla birlikte yükselen bir ritimleri ve gelen galibiyetlerle oluşan bir ivmeleri var. Timothe Luwawu-Cabarrot ve Marcus Howard çok üst düzeyde oynuyorlar ve takım yeni koçun sistemine adapte olmaya çalışıyor. Açıkça bir yapılanma sürecindeler. Genel olarak geçmişte Vitoria’da istemediğimiz sonuçlar aldık. Bunu değiştirmek için mücadele edeceğiz.”

Nicolo Melli: “Çok zor bir maç bizi bekliyor. Karşılaşma zamanlama olarak onlar için çok iyi bir döneme denk geliyor çünkü bir çıkış yakaladılar ve çok iyi oynuyorlar. Vitoria, her zaman oynaması zor bir deplasman olmuştur. Biz de iyi bir dönemden, iyi bir süreçten geliyoruz; umarım bunu sürdürebiliriz. Yeni yıla doğru adımlar atarak, kazanarak başlamak istiyoruz. Kolay olmayacak ama oraya tek bir hedefle gideceğiz.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler