Jasikevicius: Belgrad’da Oynamak Zordur

- Reklam-

Fenerbahçe Beko EuroLeague 31. hafta maçında Kızılyıldız’a konuk oluyor. Koç Sarunas Jasikevicius ve Chris Silva, maç önü şu açıklamalarda bulundu.

Sarunas Jasikevicius: “Belgrad’da oynamak her zaman zordur. Kızılyıldız çok iyi bir sezon geçiriyor; ribaundlarda ve hızlı hücumlarda oldukça iyi bir takım. Öncelikle bununla başa çıkmamız gerekiyor. Ayrıca orada kolay bir atmosfer olmayacak ve bunun için oyuncularımızın odaklanmış olması gerekiyor. Guardlarımızın takımı iyi yönetmesi ile birlikte kendi oyunumuzu oynamalıyız.”

Chris Silva: “Önümüzde çok önemli bir maç var. Son dönemde nasıl oynadığımızı ve kazandığımız maç sayısını düşündüğümüzde maçın önemi daha da artıyor. Başımızı dik tutmalı, doğru enerjiyle sahaya çıkmalı ve iyi oynamalıyız.”

Jasikevicius: Belgrad'da Oynamak Zordur

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler