Jasikevicius: Ciddi Oynamadık

- Reklam-

Fenerbahçe Beko Koçu Sarunas Jasikevicius, Trabzonspor yenilgisinden sonra kulübün resmi sitesine konuştu.

“Bizim için istemediğimiz ve beklemediğimiz bir mağlubiyet oldu. Maçı yeterince ciddi oynadığımızı düşünmüyorum ama arka arkaya oynanan maçların temposundan dolayı kendimizi zihinsel ve fiziksel olarak oyuna veremedik. Bu sezon bunu yaşayacağımız başka dönemler de olacak. Dolayısıyla bunu bir bahane olarak kullanamayız. Sezon boyunca maçlar kaybedebilirsiniz, bu doğal, ancak bizim daha fazla mücadele etmemiz gerekiyor.”

- Reklam-

3 YORUMLAR

    • Bence sen Sarası yeteri kadar tanimiyorsun .. bu sene Avrupa şampiyonluğu beklememek gerekli olursa da bu Sarasın eseri olur Türkiye’de de bütün kupalar fenerde olur

    • Salı Ataşehir’de Pananaykos, perşembeye Milano’dasın, uçak aktarmalarıyla cumartesi Trabzon’da oyna bütün hafta maç yapmadan sana hazırlanan bir takıma, seninse bir dahaki salıya Barça ile maçın var, sonraki perşembe bir daha Avrupa deplasmanı. Bu aralarda antremana vakit veya enerji bulabildin mi ? Ya da bütün bunlara odaklanmaya ? GS veya KSK olunca maçlarını erteliyor federasyon. Biri de sana bunları anlatmalı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler