Fenerbahçe Beko Koçu Saras Jasikevicius, maçtan sonra yayıncı kuruluşa konuşurken Xalgiris’in bu dönem kendilerinden daha iyi takım olduğunu söyledi.
“Durum gözüktüğü gibi. Sezonun bu noktasında Zalgiris, bizden daha iyi bir takım. Bence bugün gayet iyi mücadele ettik, çocuklar çılgınlar gibi mücadele etti. Yine de şu an gerçek bu şekilde. Zalgiris, maçın bazı anlarında fazla iyiydi. Yaptığımız her hatayı cezalandırdılar. Yüzdeleri inanılmazdı. Evet, bu mücadeleyle bir yerlere kadar gelebiliriz ama detaylar konusunda daha iyi olmalıyız.
Dürüst olayım, taraftarlar bizim yerimize sahaya inip savunma yapamaz. O bahsettiğiniz harika Fenerbahçe savunması bir süredir yok. Bunu geri kazanmalıyız, bu konuda yalan söyleyemem. Sezon boyunca sahip olduğumuz savunma seviyesinin uzağındayız. O seviyeye geri çıkamazsak bugün kazanmamız imkansız gibi bir şey.”




Bu sene f4 hayal… geçen sene tam da bu zamanlar , bu takımı Eric MC collum kurtariyordu..hem final 4, hem kupa onun sayesinde geldi…sezon bitti…ilk acil iş ondan kurtulmak oldu..sezon başı bunları söylediğimde yemedigim laf kalmadı.. çünkü objektif bakmak yerine duygusal inanç gözlükleriyle bakmak tercih ediliyor ..hep birlikte göreceğiz MC collum Avrupa’da GS İ nerelere taşıyacak..hep birlikte göreceğiz alimpyevic BJK yi nerelere taşıyacak.. şimdi bunları rahatlıkla konuşup,yazabilirim çünkü aynılarını sezon başındaki cumbaba kupasindan hemen sonra söylemiştim…
Atilla Bey bir oyuncu veya bir antrenörün sihirbazlık masallarını ancak kahvehanelerdeki futbol meraklısı eğitimsiz kişilere anlatabilirisiniz, onların da ayağına top değmiş (eline değmiş yoktur orada) olanlarını inandıramazsınız. Övdüğünüz ve ancak o çevrelerin hoşuna gidebilecek antrenör bozuntusu daha şimdiden boyunun ölçüsünü almaya başladı bile, oyuncu ise tekaüt olarak değer görebileceği yere kapağı attı, FB’nin final maçında ise tek bir basketi vardı. Ne “taşıdı” ama !
3 iq