Fenerbahçe Beko Koçu Saras Jasikevicius, Anadolu Efes karşılaşmanın ardından görüşlerini paylaştı.
“Açıkçası bazı önemli eksiklerimiz olduğu ortada. Tabii Efes‘in de önemli eksikleri var, en iyi oyunculardan bazılarının oynayamamış olması kötü oldu. Özellikle de bu İstanbul derbisini izleyen Türk taraftarlar için. Maçın bazı anlarında çok iyi oynadık, özellikle iki top yönlendiricimiz (Baldwin ve De Colo) sahadayken harikaydık. Farkı erken açtık ve sonrasında oyunumuz biraz dalgalanmaya başladı. Böyle olunca Efes, maça geri dönebildi. Bazı anlarda istikrarsız oynadık ama iki takım için de zorlu bir süreç oluyor. Dolayısıyla kazandığımız için mutlu olmalıyız.
Maçın bazı anlarında topun değerini yeterince bilemedik. Tabii farkı erken açtık ve bazı oyuncularımız sakatlıktan yeni döndü. Dolayısıyla bu durumu anlayabiliyorum. Tüm eksiklerimiz geri dönene kadar kazanabildiğimiz kadar maç kazanmamız önemli.”



