- Reklam-
Fenerbahçe Beko Koçu Sarunas Jasikevicius, Partizan maçının sonunda yayıncı kuruluşa konuştu.
“Biraz izolasyon oynuyorduk ve takım oyunumuz çok işlemedi. Bazı pozisyonlarda Talen kafasını eğdi ve oyununu oynadı. Doğru eşleşmeleri de buldu. Bu maç için önemli noktalardan biri buydu. İkinci yarıda daha az mental hata yaptık. Çok az top kaybı yaptık ve hemen sayı bulmaya başladık. Maç da bizim için kolaylaştı.
Sakatlıklar için bir şey yapamayız. Kimse sakatlanmak istemez. Herkes çalışıyor, tedavisini oluyor. Bu gibi durumlarda bir sonraki oyuncu sahneye çıkmalı. Bununla baş etmelisiniz ve çok da yapacak bir şey yok.”
- Reklam-



