Jasikevicius: İlk Periyodlarda Çok Fazla Top Kaybediyoruz

- Reklam-

Fenerbahçe Koçu Sarunas Jasikevicius, Bayern yenilgisinden sonra görüşlerini paylaştı.

“ Bayern’i galibiyet için kutlarım. 40 dakikaya baktığımızda muhtemelen daha iyi olan taraf onlardı. Ayrıca Fenerbahçe taraftarına teşekkür etmek istiyorum, Münih’e her geldiğimizde mükemmel bir atmosfer oluşturuyorlar. Burada gördüğümüz destek gerçekten inanılmaz, deplasmanda bu kadar sarı formayı bir arada görmek harika.

Basketbola dönersek içinde bulunduğumuz durumu tersine çeviremiyoruz. İlk çeyreklerde inanılmaz sayıda top kaybı yapıyoruz ve hücum ribaundu veriyoruz. Rakipler de bu sayede farkı açıyorlar. Kalan üç çeyrek ise bizim açımızdan daha kabul edilebilirdi, iyi oynadığımız dönemler oldu. Ancak EuroLeague’de fark bu kadar açılınca geri dönmek çok zor, özellikle de Bayern gibi sezonun ikinci yarısını çok iyi geçiren bir takıma karşı. Şu an içinde bulunduğumuz durumu tersine çevirmeye çalışıyoruz, bakalım bunu başarabilecek miyiz?”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler