Fenerbahçe Koçu Saras Jasikevicius, Kızılyıldız yenilgisinden sonra yaptığı açıklamada ilk yarıda korkunç kötü oynadıklarını belirtip, fazla süre verdiği oyuncuların sakatlanmasından korktuğunu söyledi.
Jasikevicius’un konuşması şöyle:
“İkinci yarıda daha iyiydik, son bölümde kazanabilirdik ama hatalar yaptık. Sorun yok, hatalar olacaktır. Daha canlı gözüktük ve maça geri döndük. Yine de şu an en büyük sorunumuz motivasyon, bu çok bariz.”
“İlk yarıdaki korkunç oyunumuzdan sonra konuşmak çok zor. Kendimizde değil gibiydik, verdiğimiz tüm kararlar korkunçtu. İçeri girmemiz gerektiği zaman şut attık, şut atmamız gerektiği zaman içeri girmeye çalıştık. Kızılyıldız’ın oynama isteği ve yoğunluğu bizden çok daha fazlaydı.
Aslında oyuncuları bu maç için özellikle hazır tutmaya çalıştık çünkü Kızılyıldız, buraya zor durumda geldi. Yeni bir koç ve iki yeni oyuncuyla buraya geldiler. Dolayısıyla bu maça çok motive çıkacakları belliydi ve oyuncuları buna hazırlamaya çalıştık. Ne yazık ki bu konuda çok iyi bir iş çıkaramadık. Ribaundlar, geçiş hücumu savunması, post up savunması… Hepsinde çok kötüydük.
İkinci yarıda ise her zaman olduğu gibi geri dönmeye çalıştık. Rotasyonu daraltınca daha iyi gözüktük ama bu yeterli olmadı. Bazı oyunculardan daha çok katkı almamız lazım, bu çok net. Bazı oyunculara takıma yardımcı olmaları ve sahada her şeylerini vermeleri için daha çok baskı yapmamız lazım. İyi bir hazırlık dönemi geçiremedik ve sezonun henüz başında olmamıza rağmen bazı oyuncuları olması gerekenden daha çok oynatıyoruz. Açıkçası sakatlanacaklar diye korkuyorum.”




Hoca p tesi akşamı petkim aliağa maçında karşı takımı ezerek yendiniz açlıktan çıldırmışlar gibi son saniyede bile top kullandırdın şimdi çikmişsin konsantre olamadık deyip saçmalıyorsun elindeki kadrolarla 3 takım kurulur sen bir takım kuramıyorsun