Jasikevicius: Savaştık… Savaştık…

- Reklam-

Fenerbahçe KoçuSarunas Jasikevicius, Bayern Münih galibiyetinin ardından düzenlenen basın toplantısında konuştu.

“Takımı ve taraftarları tebrik ediyorum. Çok daha iyi efor gösterdik. Savaştık, savaştık. Bunu konuştuğumuza inanamıyorum. Guardlarımızın oyunu çok iyiydi. İyi kararlar aldık. İlk çeyrekte iyi değildik. 9 top kaybımız vardı ama bizim için iyi bir galibiyet oldu.

İlk çeyrekteki durum savunmadan değil, hücumdan dolayı 9 top kaybı yaptık. Onlar bundan 11 sayı ürettiler. Bunu nasıl yaptık? Efor, fiziksellik ve sahada %100’müzü vermemiz gerekiyor. Sahada tonu belirleyen iki kişi vardı. Zagars ve Wilbekin. Çok büyük takım eforu vardı. Aynı zamanda Khem.

(Wilbekin) Bu sezon sakatlıktan dönen oyuncuları limitli oynatmaya çalışıyoruz. Çünkü çok fazla idman yapmaya vakitleri yok. Sağlıklı oldukları an hemen oynamaya hazır oluyorlar. Ne kadar sürece alacaklarını doktor ve kondisyoner ile beliriyoruz. Aslında süre olmadığından robotik bir durum oluyor.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler