Jasikevicius’tan Gazeteciye Fırça…

- Reklam-

Fenerbahçe Beko’nun Zalgiris Kaunas’a 92-82 yenildiği maçtan sonra koç Sarunas Jasikevicius basın toplantısında sinirli gözüktü ve kendisine soru soran bir gazeteciyi fırçaladı.

Jasikevicius, telefondan okuyarak uzun bir soru soran gazeteciye “Gazetecilik okuluna telefondan okuyarak soru sormak için mi gidiyorsunuz? Bu normal değil. Soru sorma şeklin normal değil. Normal şekilde sorunu sorabilirsin, konuşabilirsin” dedi.

Gazetecinin devam ederek ‘maçı nasıl kaybettiniz?’ şeklinde sorusunu tekrarlamasına ise Jaiskevicius, ‘Bunun cevabını az önce detaylı şekilde verdim zaten’ karşılığını verdi.

- Reklam-

7 YORUMLAR

    • kaybedilen maç sonu zaten adam yüksek tansiyonla basın toplantısına katılmış bir güzelde kaybedilen maçın öz eleştirisini yapmış sen daha ne alıyon lafta gazeteci çaylağı biraz emeğe saygılı ol

  1. Deveye boynun niye eğri diye sormuşlar.Nerem doğru ki demiş.Bu ülkede LİYAKAT kaybolduğundan beri herkes ‘ mış ‘ mış gibi yapıyor.Kimse işini iyi yapmanın peşinde değil.Nasıl olsun ki? Adamcılık almış başını gidiyor.

  2. Ben buna fırça bile demem. Soruyu sorana da gazeteci denir mi ? Orasını da diplomayı verenlere ve bu zat-ı muhterimi işe alanlara sormak lazım. Liyakatsizliğin böylesine tavana vurduğu bir dönem yaşamamıştık. Neresinden baksak patır patır dökülüyoruz. Yapay zekayla donatılmış bir robota mikrofon versen bundan daha iyi ingilizce konuşur ve gazetecilik yapar artık şüphem yok.

  3. Ataman, ”basketbol 5 kişi ile oynanıyor” deyu hemen damlayıp aşağılık kompleksini kusan Atamanfobik troller kusar mı acabağğğğğğğğğ?!?!?!?!?!?!?!?

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler