Anadolu Efes Koçu Igor Kokoskov, Baskonia karşılaşmanın ardından basın toplantısında görüşlerini paylaştı.
“Baskonia bizden çok daha iyiydi. Bizden çok daha fiziksel, sert ve tempolu oynadılar, çok kararlıydılar. Bizse Baskonia’nın fizikselliğine maçın sadece birkaç dakikasında yanıt verebildik. Rakibimiz çok öz güvenli ve agresif oynadı. Maç planını hazırlarken boyalı alanı korumanın önemine vurgu yapmıştık, bugün bunu hiç yapamadık. Geçiş hücumu savunması ve hücum ribaundlarında da iyi değildik. Ayrıca hücumda boyalı alana giremedik. Oyun planımızı sahaya yansıtamadık.
Bugün sahaya istediğimiz fizikselliği yansıtamadık. Muhtemelen maç öncesi yaptığımız son idmanda daha sert oynamışızdır. Baskonia’nın bu maçı fiziksel oynayacağını biliyorduk, bizse aynı fizikselliği sahaya yansıtamadık. İlk darbeyi aldıktan sonra gereken karşılığı veremedik ve devamı geldi. Top kayıpları yaptık, doğru kararları veremedik ve oyun planımızın dışına çıktık. Efes olarak biz tecrübeli bir takımız, bizim gibi bir takımın daha iyi kararlar vermesi gerekiyor. Gereken enerjiyi sahaya yansıtamadığınızda ve sahada doğru kararları veremediğinizde sonuç bu oluyor.”




Harikasın Kokoskov. Takimi batirmak icin para ödenen ajansin resmen.
Bu koçu seçen, bu kadroyu kuran, oynatmayacağı iki pivot alıp takımı pivotsuz bırakan, nba den iki transfer yapıp oynatamayan takımın sportif direktörünü bsl deki hangi takım da olsa göndermişlerdi, Efes hariç!
Takım 50. Yılında kimlere emanet yada oyuncağı,YAZIK!
Spikerden sportif direktör olursa olacağı bu da suç onda değil ki ona o görevi teklif edende.