EuroLeague’in açılış haftası müsabakasında temsilcimiz Anadolu Efes, Karadağ’da karşılaştığı Maccabi Tel Aviv‘i mağlup etti ve 2025-26 sezonuna galibiyetle başladı.
Temsilcimiz Efes‘te başantrenör Igor Kokoskov, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında mikrofon karşısına geçti.
Anadolu Efes Koçu Igor Kokoskov, Maccabi maçından sonra açıklamalar yaptı.
* Çok iyi bir maç olmadı, zaten böyle olacağını biliyorduk. Tabii bu maça dezavantajlı bir şekilde çıktık. Çoğu oyuncumuz takıma yeni katıldı, beraber çok fazla idman yapma şansımız olmadı. Ayrıca iç sahada oynamamız gereken bir maçı deplasmanda oynadık.
* Bugün oyuncularımızın isteği ve mücadelesi sayesinde kazandık. Koç olarak ben de maçı çok iyi kontrol ettiğimi söyleyemem. Hücumda bizim için yeterli olacak beşi aradık ve bence bu beşi ikinci yarıda bulduk. Savunmadaki performansımız da ikinci yarıda hücumun işlemesine yardımcı oldu. Ayrıca ribaundlar çok belirleyici oldu.
* Sonuç olarak çok iyi oynayarak kazanmadık ama galibiyet için mutluyuz. Oyuncularımız mücadele ettiler, çok sayıda yeni oyuncumuz var. Bence takım olarak sadece altı idmandan sonra EuroLeague maçı oynayabilmek bir mucize. Bu da benim için yeni bir tecrübe oldu.




Telaviv delik deşik etti ilk yarı savunmayı.Bu takıma karşı böyle bocalarsan önüne dişli takım gelince ikinci yarıdaki şansın olmayabilir her zaman.Toparlaniriz inşallah.Bu yıl hem koc hem takım yeni.Takim alisirda ya koc?