Anadolu Efes Koçu Igor Kokoskov, Bologna mağlubiyetinden sonra ilginç açıklamalar yaptı.
“Bir pozisyon gerçekten maçı değiştirdi. Üçüncü çeyrekte rakibimizi durdurmakta çok zorlandık, özellikle üç sayı savunmasını gerçekleştiremedik. Rakibimiz de gerçekten şanslıydı, bizim için kötü bir mağlubiyet oldu.
Son maçlarımızda sürekli olarak yaşadığımız şeyi yaşadık, son çeyrekte maçı kötü bitirdik. İyi mücadele ediyoruz, iyi oynadığımızı düşünüyorum. Maç planımızı sahaya yansıtıyoruz. 13 hücum ribaundu aldık, efor açısından sıkıntımız yoktu. Sanırım uçağı nasıl uçuracağımı biliyorum ama indirmeyi bilmiyorum, bu yüzden her seferinde son çeyrekte çakılıyoruz.
Kimse bunu duymak istemiyor, umursamıyor da ama sakatlıklar bizi çok zorluyor. PJ’i kaybettik, yaz döneminde Vincent Poirier sakatlandı. Yedek pivotumuz Papagiannis sakat. Bahane sunmak istemiyorum ama şu andaki tablonun en büyük sebebi sakatlıklar. Yaz döneminde yaptığımız hazırlıkları değiştirmek zorunda kaldık. Önümüzdeki maçlara odaklanmamız gerekiyor, bahane olarak söylemiyorum ama sakatlıklar büyük bir faktör.”




Sakatlar var tamam da senin de koç olarak hatan çok.
lafonten den masallar
Bırak boşu hazirla o uçağa valizi. 50. Yılda bize eziyete gelmişsin.Gerci carsambanin gelişi perşembeden belliydi sana degil seni getirene kızmak lazım.
Ağam bizimle eğleniiiiiii!!!
“İniş takımlarında” sorun varsa çözülür, çözülmeyecek bir sorun olamaz. Geçtiği her yeri enkaza çeviren malum şahıstan sonra Efes’te antrenör ömrü max 5 ay oldu. Takım tam ayağa kalkacak kıvama yaklaşırken her yeni gelenin kellesi isteniyor. Oysa bu antrenör FB’deki halinden daha iyi, daha deneyimli. (Ona o haliyle bile orada 1 yıl sabredilmişti) Bir önceki antrenör ise euroleague ve BSL hakemleri F4 ve Türkiye finali için izin vermedi diye kelleyi kaptırmıştı, işe bak, ülkesi İtalya kendi Milli takımının başına koydu.. Antrenör mezarlığı için yeni kurbanın adını şimdiden zikreden simsar tayfasında ise keyifler keka.