Anadolu Efes‘in Koçu Igor Kokoskov, Bayern Münih galibiyetinden sonra görüşlerini paylaştı.
“Bizim için gayet iyi bir galibiyet oldu. Çok iyi bir takıma karşı son derece iyi bir mücadele sergiledik. Zaten biz Anadolu Efes olarak her maça hazırız ve her maça hazırlığımızı yapıyoruz. Son derece odaklı bir şekilde çıkıyoruz. Antalya’da salonu dolduran tüm basketbolseverlere de çok teşekkür ediyorum. Onların arkamızdaki desteğini son derece güçlü bir şekilde hissettik.
Maç içerisinde iki kez 15 sayı civarında bir fark açmamıza rağmen ve 20’ye yükseltecek fırsatlar ayağımıza gelmiş olmasına rağmen doğru kararlar veremememiz yüzünden o anlarda maçı kapatamadık. Zaten baktığımız zaman 4 periyottaki bu durum bizim aşil tendonumuz ya da zayıf karnımız olarak nitelendirebileceğim bir durum. Her ne kadar zorlansak da deneyimli oyuncularımız sayesinde galibiyeti elde etmeyi başardık. Basit şeyleri yapamadık. Ama yüreğimiz büyüktü ve kritik anlarda doğru işleri yaptık. Çok fazla top kaybı yaptık. Bu kadar top kaybını kabul etmek çok kolay değil ama gereken çabayı ortaya koyduğumuz ve galibiyeti elde ettiğimiz için mutluyum. Bayern Münih’i de tebrik etmek istiyorum. Sakatlıklar kaynaklı eksik oyuncuları olmasına rağmen onlar da çok iyi bir mücadele ortaya koydular. Antalya şehrine ve bu akşam salonu dolduran tüm basketbol severlere bir kez daha çok teşekkür ediyorum.
Shane Larkin’in sakatlığıyla ilgili şu anda herhangi bir bilgiye sahip değiliz. EuroLeague’in en iyi sağlık ekiplerinden birine sahibiz ve onunla ilgili durum yarın biraz daha netleşecektir. Shane Larkin bu kulübün yüzü. Bizim için son derece önemli bir oyuncu, en önemli hücum silahlarımızdan bir tanesi. Onun sakatlık yaşamasına ve yokluğuna kendimizi hazırlamamıştık. Ama maalesef biz bu durumu sezon başından beri yaşadığımız için şu anda bizim felsefemiz sakatlanan oyuncumuz yerine kim sorumluluğu üstlenebilir felsefesi. Poirier yok, Papagiannis yok, Beaubois’dan faydalanamıyoruz. Geçtiğimiz maç 34 sayı atmış PJ Dozier’den faydalanamıyoruz. Dolayısıyla Shane’in de durumunu göz önünde bulundurursak gerçekten büyük bir talihsizlik yaşıyoruz. Ama bu maçta Cordinier sorumluluk aldı. Topu dolaştırdık ve doğru şutlar bulduk. Cordinier belki daha çok sorumluluk aldı ama gerektiğinde diğer oyuncularımızla sorumluluk alabilir. Savunma açısından baktığımızda takım olarak iyi bir iş çıkarttığımızı söyleyebilirim.
Oyun planımızı özellikle içeriden sayı bulmaya göre kurgulamıştık. Boyalı alandan daha çok sayı bulmaya çalıştık. TJ Parker’ın da savunma planının içerisinde olan adam değiştirmeli savunma bizim de yorulmamızla çalışmamaya başladı. Sakatlıklardan dolayı kısıtlı durumumuz da bu noktada elimizi kolumuzu bağlamaya başladı. Ama biz bu konuda ısrarcı olacağız, çembere gitmeye devam edeceğiz.”




ne adam ya:)Yürek yesen ne olur sen! Soluğu ABD ‘de alırsın. Larkin yokken bile maç çift haneye çıktı. Buna rağmen farkı eridi ve son topu atsalar maçı almışlardı. Maçta bir an bile kazanacağımızı kestiremedik bundan önceki maçlar gibi. İstikrar yok savunma yok hücümda saçma kararlar. Antalya taraftarı olmasa belki kaybetmiştik.
Ağam bizle eğlenmeye devam ediiiiyiiiii?!?!?
Sanki şampiyonluk maçını kazanmış,
Bayern i evinde yenmezsen kimi yeneceksin!
Bıyıklı için Dunston ın gönderilmesiyle başladı her şey.
Son şutları girse yine de aynı şeyleri söyler miydin acaba???
Başka bir deyişle çok iyi mücadele etti efes
Git Allah’ını seversen. Geçen seneki ilk besinden üç önemli oyuncusunu kaybetmiş takıma karşı onca transfer ile kılpayı kazanıyorsun. Takım ne oynuyor? Belli değil. Cordinier’in ekstra katkısı ile kazanılan sıradan bir maç alt tarafı…
Beşiktaş maçında da gördük nasıl oynadığınızı sekiz farklı öndeyken yedi sayı fark yediniz, hocam,bi gitya, güzelim takımı ne hale getirdin,