- Reklam-
Bahçeşehir Koleji’nin Beşiktaş ile oynadığı Eurocup yarı final maçındaki olayın kahramanı Malachi Flynn özür diledi.
Flynn maçın sonlarında Beşiktaşlı Devon Dotson’a yaptığı sert faulle kalmamış, iterek yere düşürmüş ve daha sonra üzerine saldırmıştı.
Yeni devşirmemiz olan Malachi Flynn, sosyal medya hesabından Türkçe ve İngilizce şu açıklamayı yaptı.
“Kulübümden ve Türkiye’den özür dilemek istiyorum. Duygularımın beni ele geçirmesine izin verdim.
Ne beni ne de takımımı ve bu ülkeyi temsil etme biçimimi yansıtmayan bir şekilde davrandım.
Finale yükselen Beşiktaş’ı tebrik ederim.”
- Reklam-




Sporda hırs var ama hırsı bu şekilde göstermek, yenilgiyi hazmedememek yok. Tarihi ceza verilmeli…
Bursaspor maçında da aynısını yapıp sonra özür dilemişti huylu huyundan vazgeçmiyor devşirirken bunlara bakmak gerekmez mi her şey kazanmak değil devşirdiğin oyuncu iyi örnek bir sporcu olmalı ama nerde bizde o vizyon…
Baktı ki Türkiye’de ne yapsan yanına kar kalıyor o da böyle davranıyor haliyle.
Kişiliksiz, özür dilemiş. Kimden kulübü ve Türkiye den. Beşiktaş’tan ve Dotson’dan değil. Karakter yoksunu.
Berk Uğurlu varken bu acayip herifi milli takıma almak düpedüz ihanettir. Hiç bir faydası yok.
Dotson’dan ve Beşiktaş’tan neden özür dilememiş ki önce onlardan özür dilemesi gerekmez mi?
Bu ülkemizin basketbol ekosisteminde gençlerimize en büyük ihaneti yapan simsarlar ve kurdukları düzendir. Peynir ekmek diyeceğim ama artık onlar da maliyetli olduğu için kolay dağıtılamıyor!… Her sezonda bir yabancıyı vatandaş yapmayı teamül haline getirdiler. Benimsettiler alıştırdılar….Bu da yetmedi gençliğimize iyi yönde örnek olacak sporcu profili taşımayanları seçip milli forma giydirme düzeni kuruldu… Simsarlar manejerlik kamuflajı adı altında basketbolun dibine dinamit koyup patlatıyorlar. Şu sayfalarda her şeyi istatistik üzerinden yorumlamaya hevesli yazarlar para ile milli forma giydirdiğimiz oyuncuları NEDEN mercek altına almıyorsunuz? Verilen paralar karşılığı vatandaşlık alarak oynayan oyuncuların bugüne kadar milli takıma gözle görülür ne faydaları dokundu? Vatandaşın çocuğu milli forma hayali ile yanıp tutuşsun, kendi ülkesinde basketbol gelişimi potansiyelinin tamamına varmasın diye karşısına her türlü engelin çıkartıldığı ekosistem yaratılsın sonra nereden hangi diyardan geldiği belli olmayan birileri kamuoyuna açıklanamayan miktarların karşılığında milli formamızı profesyonel kariyerinin bir adımı olarak alsın. Sonraki adımları ise yüksek bütçeleri nedeni ile sözde havalı olan basketbol organizasyonlarımızı yerli oyuncu statüsünde oynayabilmeleri avantajı ile söğüşlemeleridir. Operasyon bitmedi bizim gençlerimize havlucu etiketi yapıştırmak da lazım! Bu isimleri takanlar ve bunları savunanların masum olduklarına inanmıyorum. Ama esas sıkıntı bu durumları görüp sessiz/tepkisiz kalanlardır. Yalancı timsah gözyaşları, bir iki satır veya bir iki cümle ile -mış gibi yaparak vicdanlarını rahatlatanlar…. Bunun adı kapitülasyondur…. Hadi şimdi ortalık yatışana kadar sessizliğe bürünün…. 🥵
Besiktasli olarak yaptigin hareket his degildi .Hatani anlaman özur dilemen guzel fakat önceligin BESIKTAS ve Sporcusundan olmaliydi .
Bu sözde ” sporcu ” , ne milli takımda nede başka bir kulüpte oynamamalı . Bu ülke takımlarında böyle oyuncu istemiyoruz.