İbrahim Kutluay, Panathinaikos’un Euroleague’e tepki olarak eski oyuncusu, Euroleague Başkanı Dejan Bodiroga’nın OAKA’daki pankartının indirmesine tepki gösterdi.
Panathinaikos, Olympiacos mağlubiyeti sonrasında hakemlere tepki olarak 2000 Euroleague şampiyonluk kupasını kutlayan pankartı salonundan toplatmıştı.
Dejan Bodiroga, 1998’den 2002’ye kadar Panathinaikos’ta forma giydi ve 2000’de Selanik’te ve 2002’de Bologna’da EuroLeague şampiyonluğu yaşayan takımın en iyi oyuncularından biri oldu, finalin MVP’si seçildi.
Bodiroga’nın takım arkadaşı İbrahim Kutluay Socrates Dergi”de şu yorumu yaptı:
“Dimitris Giannakopoulos’u severim ama fevri kararlar veriyor. İki hafta önce Aris’e deplasmanda yenildikten sonra çok yakında EuroLeague maçı olmasına rağmen Ergin Ataman ve oyuncuların istifa etmesi gerektiğini söylemişti.
Panathinaikos’un eski başkanı Pavlos Giannakopoulos mezarında ters dönecek çünkü Dejan’ı çok severdi.”




Aleyhimize ne varsa yapan, bize, Ata’mıza hakaretler eden bir ülkenin takımında uzun zaman önce Dejan ile oynadın diye onu savunmak adına yorum yapma boşver. Orada kim ne yaparsa yapsın,nerede nereye dönerse dönsün bizi de seni de ilgilendirmemeli.
Sen mi karar veriyorsun?
Evet , zoruna mı gitti?