Anadolu Efes uzunu Vincent Poirier, bu sezon kariyerinin en zorlu dönemlerinden birini geçiriyor. Yazın geçirdiği diz sakatlığı nedeniyle aylarca sahalardan uzak kalan Poirier, bu sezon EuroLeague’de sadece 11 maça çıkabildi.
Türk basketbolunun unutulmaz isimlerinden İbrahim Kutluay, Totem isimli YouTube kanalında yayınlanan “Sadece EuroLeague” programında eleştirdiği Anadolu Efesli Vincent Poirier’den yanıt geldi.
İbrahim Kutluay programda, “Poirier’in de Larkin’den aşağı kalır yanı yok. Sezonun yarısında ortada yok. O zaman bu oyuncularla yarım sezon parasına anlaşılsaydı. Yarım sezon oynayacaklarsa neden tam sezon parası alıyorlar? Ben ligde çok oynamayayım, EuroLeague’de de az maça çıkayım. Oynarsam da en fazla 15 dakika oynayayım, sonra yeni sezona sağlıklı kalayım, bunu yaparken de yılda 3 milyon dolar para kazanayım. Böyle bir dünya var mı?” demişti.
Poirier ise sosyal medya hesabından şu yanıtı verdi:
“Gerçekten Twitter’dan uzak durmaya çalışıyorum ama hiçbir şey bilmiyorken konuşmak kötü bir şey…”




İbrahim’e sormak lazım, Daçkada Doğuş sponsorluğunda çöpe attığın milyon dolarlar için ne diyeceksin.
Bir EUROCUP SAMPIYONLUGU OLDU, ANLADIN MI? Hic sanmam..
Bahadır, İbrahim’e sorulacak çok soru var ama şu yeterli: acaba iki yıldır kenarda sakalı ile oynayıp Devşirme’de olduğundan katmerli para kazanan(İbo’ya göre yiyen) Wilbekin ile ilgili tek yorum yaptın mı?!?!?!?!?!
Bilhassa uzun oyuncuların diz sakatlıkları kısa sürede iyileşmiyor İbrahim bunu bilmiyor olamaz ama sakatlanan oyuncuların da kendilerine iyi bakmamaları, rehabilitasyon sürecini iyi geçirememeleri de ayrı.
İbo antropoza girmiş herhalde herkese sallıyor bu ara
Hahahhahhahahha çok iyiydi…
İbocum,bunlara takılma sen. Oynayanlara yani oynamaya çalışanlara bak.
Dogru soyleyen yine 9 koyden kovulmaya calisiliyor. Lan hodukler, daha larkin rezaletinden yediginiz tokadin acisi gecmemis, tekrar kasiniyorsunuz; Sizin burada sabah-aksam palavra atma, bol keseden uydurma hakkiniz var ama Oyuncular Oyuncusu Ibrahim yorum yapamayacak oyle mi? Falaka okullara geri donmeli, kasinan cok!
Bir Efesli olarak İbrahim Kutulay’ın, medyada Efes’i gerçekten eleştirebilen tek kişi olduğunu düşünüyor ve bunun için kendisine içten teşekkür ediyorum. Poirier Bey de “gerçekten bilmemiz gereken” şeylerin ne olduğunu söylese de öğrensek keşke!
Manejer manipülasyonları… Anadoluefes’in genel manejer mevkisi boşta ve birileri oraya kendilerine yakın birini yerleştirmek için mesaiye başlamış. Kısa süre önce Larkin’e şimdi başka birine… Bir müddet sonra yine başka birine başka bir şey…. Anadoluefes ne de olsa piyasamızın garanti ve yüksek bütçeli organizasyonu! Önce oradan bazı isimler temizlenmeli ki gelecek olan istediği gibi at koşturtsun! Acaba o konuma Kutluay’ı mı monte etmeye çalışıyorlar? Daçka’daki bütçe ganimetinden sonra Efes aynı hatayı tekrar yaparsa başına gelecekler müstehakkıdır. Simon’un ismi geçmişti ama belli ki bazıları rahatsız olmuş. Görünen o ki daha bi sürü manipülasyona şahit olacağız…🤣
Eline sağlık…