- Reklam-
Euroleague Normal Sezon 25. hafta maçında Fenerbahçe Beko’ya konuk olacak olan Anadolu Efes’te başantrenör Pablo Laso karşılaşma ile ilgili görüşlerini açıkladı.
“Elbette zor bir maç olacak. Deplasmanda son şampiyona karşı oynuyoruz, bu yüzden maç çok çetin geçecek. Fenerbahçe Beko hem Avrupa’da hem de Türkiye’de önemli bir güç ve bu aynı zamanda bir derbi maçı. Onlarla mücadele etmek istiyorsak en üst seviyede oynamamız gerektiğini biliyoruz. Zor duruma rağmen deplasmanda galibiyet almaya çalışacağız. Daha önce de söylediğim gibi, takım olarak adım adım ilerlememiz ve bunu Perşembe günü sahada göstermemiz gerekiyor…”
- Reklam-



