Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Zalgiris galibiyetinden sonra açıklamalar yaptı.
“Galibiyetten dolayı çok mutluyum. Mutluyum çünkü bugün kazanmak için 40 dakika boyunca aynı mücadeleyi sergiledik. Tabii ki iniş çıkışlar oldu ama adım adım nasıl mücadele etmemiz gerektiğini anlıyoruz. Tam olarak bu yüzden galibiyetten dolayı çok gururlu hissediyorum. Bu galibiyet bizim için çok şey ifade ediyor, özellikle de nasıl çalışmaya ve gelişmeye devam etmemiz gerektiği bakımından. Bugün süre alan her oyuncu takım için doğru şeyi yapmaya çalıştı. Benim için bu çok önemli.
Tabii ki iyi bir takım olabilmek için oyuncuların önce takım arkadaşlarına güvenmesi gerekiyor. Bugün topu çok iyi paylaştık ve doğru oyuncuyu, doğru anda bulmaya çalıştık. Elbette her şutu sokamazsınız ama neredeyse her seferinde istediğimiz şutları bulduk. Tabii ki bazı şutları sokmalıydık veya bazı top kayıplarını yapmamalıydık ama bunların hepsi, basketbolun bir parçası.
ÖZGÜVEN SATAN MAĞAZA VAR MI?
Bir aydır Türkiye’deyim. Burada özgüven satan bir dükkan varsa lütfen nerede olduğunu söyleyin. Gördüğüm an içeri girip biraz güven alırım. 58 yaşındayım ve İspanya’da hiç böyle bir mağaza görmedim. Yani kazanmak bize özgüven verecekse çok mutlu olurum. Elbette kazanmak her zaman kaybetmekten çok daha iyi bir tablo çizer. Doğrusunu söylemek gerekirse bu sezonu ‘bitti’ olarak yazmak adil olmaz – öncelikle Ve en önemlisi taraftarlarımıza, henüz şubat başı. Önümüzde hâlâ EuroLeague, Türkiye Kupası ve Türkiye Ligi maçları var. Bu nedenle şu anda aklımdaki tek şey Pazar günü oynayacağımız lig maçıdır.”




