Micic: Misko Raznatovic’i Affetmem

- Reklam-

İki yıl sonra NBA’den Avrupa’ya dönen Vasilije Micic, eski menajeri Misko Raznatovic ile uzun süredir devam eden iş birliğini sona erdirmesinin nedenlerini anlattı.

“X&O” podcast’inde konuşan Micic, Raznatovic’in kendisi için yaptıkları her şeyden dolayı minnettarlığını dile getirdi ancak göz ardı edemeyeceği bazı sorunlara da değindi.

“Bu karmaşık bir konu ama basitleştirmeye çalışacağım. Misko’ya hem benim hem de Mega adına yaptıkları için teşekkür ederim. Ancak ben, Şubat ayında, onun Avrupa’daki ajansının tarihindeki en yüksek ücretli oyuncusu olarak ayrıldım. Bu, insani açıdan hayatımın en büyük kararıydı. Ona neredeyse her konuda güvendim, ama yedi yıl boyunca beni rahatsız eden şeyleri dile getirmeye devam ettim.

Bir imparatorluk kurdu, bu büyük bir başarı ve saygıyı hak ediyor. Ama sorun, ona ‘Evet, ama ben Vasa Micic’im’ dediğim anda başladı. Yeniden kimin haklı olduğu konusunda karşılıklı tartışma dönemlerine giriyorduk. Maddi anlaşmazlıkları aşabilirdim, ama annemle ilgili bazı kişisel şeyler söylediğini duyduğumda bunu affedemedim”

Raznatovic ise durumla ilgili kısa bir açıklama yaptı:

“Oyuncularla medya üzerinden tartışmak ya da özel konuları paylaşmak bana düşmez, bu yüzden söylenenlerle ilgili yorum yapma niyetim yok” (Eurohoops)

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler