EuroLeague’de beş maçtır kaybeden ve 10. sıraya gerileyen Monaco’da, 2 aydır maaş alamayan oyuncular boykot yapmayı planlıyor.
Monaco oyuncularının gelecek haftaki EuroLeague maçına altyapı oyuncularıyla çıkmasının söz konusu olduğu belirtildi.
Fransız basınından L’Équipe de yaklaşık bir hafta önce benzer iddiaları gündeme taşımış, ancak Monaco Prensliği yönetiminin kulübün idaresini geçici olarak devralmaya yönelik bir plan hazırlaması nedeniyle grev kararının ertelendiği ifade edilmişti. Bu planın, yeni bir yatırımcı bulunana kadar geçiş süreci olarak tasarlandığı aktarılmıştı.
Ancak söz konusu planın henüz hayata geçirilmediği, borç yükünün her geçen gün arttığı ve kulübün kısa vadeli geleceğinin belirsizliğini koruduğu belirtildi.




Her zamanki sorunlar. Türkiye’de bu örneklere onlarcası var. Euroleague de hiç bir takım harcadığı parayı geri alamıyor.. basketbol Avrupa’da getirisi olmayan bir branş.
Cozum. Amerika’daki gibi basketbol önce sokaklara tekrar gelecek. Her yerde oynanacak. Maçlar ve oyuncular ulaşılabilir olacak.
Avrupa’da üniversite ligi yada ümitler ligi kurulacak. Taraftarı olmayan izlenilmeyen bir spor dalı nasıl para kazansın. Efes yada fener para mı kazanıyor. Onlar da sadece harcıyor.
Olaya ne kadar uzak olduğun çok belli. Tek doğrun nba gibi para kazanmadığı heleki Fenerbahçe Beşiktaş bakacak açısından olursan sadece salon ve mağaza gelirleri 12-15 milyon € arasında neyse futbola bak en iyisi