Fenerbahçe Beko’ya döndükten sonra ilk Euroleague maçında Valencia‘ya karşı 2137 dakikada 16 sayı (6/7 serbest atış, 2/5 üçlük, 2/4 ikilik), 1 ribaund, 3 asist, 1 top kaybıyla oynayan Nando de Colo, karşılaşmanın ardından soruları yanıtladı.
“Geri döndüğüm için çok mutluyum, tabii özellikle kazandığımız için çok mutluyum. Bence bugün sağlam bir oyun ortaya koyduk. Maçtan önce dediğim gibi koçun planını takip etmemiz önemliydi. Tabii ki maçın her anında mükemmel değildik ama Valencia‘nın ne kadar yetenekli bir takım olduğunu biliyorsunuz. Buna rağmen konsantre olduk, yapmak istediklerimize odaklandık ve bence kazanmayı hak ettik.
Maçtan önce bugün ne yapmamız gerektiğini biliyorduk. Elbette oyun planını maçın her anında uygulamak kolay olmuyor ama dediğim gibi zorlu bir rakibe karşı oynadık. Koşabildiğimiz zamanlarda koştuk, sabırlı oynamamız gerektiği anlarda ise sabırlı oynadık. Bence bugün farkı yaratan şey bu oldu.”



