ASVEL’den ayrılarak daha önce formasını giyen Fenerbahçe Beko’ya dönen Nando de Colo, Fransa kaynaklı BeBasket’in sorularını yanıtladı.
* Bu oyun, benim çok iyi bildiğim bir şey. Takıma tecrübemi katmam, koçun felsefesini anlamam gerekiyor. Zaten koç Saras’ın benden ne beklediğini biliyordum. Sizden ne beklendiğini bildiğiniz bir ortama gelmek her zaman daha kolaydır.
* Takım da iyi oynuyor, çocukların burada olmamdan mutlu olduğunu hissediyorum. Benim tarafımdan da, onların tarafında da aramız gayet iyi gözüküyor
* Fenerbahçe’den hemen önce Olympiakos’la temasım olmuştu. Basketbolda konfora alışkın biri olmadım ama işin içine aile girince durum farklı oluyor. Çocuklarımın düzenini bozmak zordu, neyse ki yakında İstanbul’a gelecekler.
* Artı ve eksileri tarttım. ASVEL ile birkaç ay önce yaptığımız görüşmelerde, bunun kulüp için daha çok bir geçiş yılı olduğu açıkça söylenmişti. Ben de onlara bunu anladığımı, kendim olmaya devam edeceğimi söyledim. Yani antrenmanlara gelip her gün elimden gelenin en iyisini yapacağımı. Yönetim tarafından net bir hedefin olmadığı profesyonel bir ortamda bulunmak zor ama yine de her gün en iyisini yapmaya çalışıyorsunuz.
* Hedeflerin olması her zaman iyidir. Ancak Saras’la telefonda şunu da konuştuk, bir hedef var ama o hedefi gerçekleştirmek başka bir şey. Çok çalışmayı gerektiriyor. Ne olacağını bilmiyoruz ama bunun için ciddi bir motivasyonumuz var. Fenerbahçe son şampiyon, savunulması gereken bir kupa var. Sadece EuroLeague de değil. Türkiye Kupası, Türkiye Ligi… Uğruna mücadele edilecek birçok şey var, bu da heyecan verici.
* (Fenerbahçe’ye transferin, sezon sonu emeklilik ihtimalini azaltıyor mu? sorusu üzerine…) Bilmiyorum, çok kapsamlı bir soru bu. Şu an sezon sonuna kadar kontratım var. Bana sezon sonrası için net bir tablo görmediklerini söylediler. Bir yandan bu bana uyuyordu çünkü ASVEL’de de durum bu şekildeydi. Ancak bundan sonra ne olur, göreceğiz…



