- Reklam-
Panathinaikos’un Paris maçına ortak eden Nigel Haues-Davis son hücumda kendisine faul yapıldığını belirtirken, “Zaten Leopold Cavaliere de faul yaptığını kabul etti.” iddiasında bulundu.
Takımın başkanı ve sahibi Dimitris Giannakopoulos da sosyal medyada hakemi eleştirerek EuroLeague’i etiketledi ve şunları söyledi: “Paris 39 dakika boyunca bizden daha iyi olsa da faul fauldür ve bu sonucu değiştirirdi.”
- Reklam-




Ağlayan bebelere balon…
Net faul olduğu muallak, hakeme fazla tepki vermemek gerek. Türk takımlarına neler çalınmadı.
Herkesin kaçırdığı çok önemli bir nokta şu faul şut en son elden çıktığı pozisyonda değil şut için topu tuttuktan sonra topu başının üstüne doğru çıkarırken yapıldı. En son şut atarken bakarsanız faul yok dersiniz ama alttan çıkarırken ki harekete bakarsanız faulü görürsünüz. Yazık oldu Panathinaikos kazanacaktı ama bu pozisyon yüzünden kaybetmiş oldu. Sezon sonu için çok kritik ve çok yara veren bir mağlubiyet oldu. Maalesef hakemler sonucu etki etmiş oldu
Güya Türk olup da yunan takımının yenilgisine yazık oldu diyenin kanından şüphe edilmesi gerek !
50.000.000 euro fazla butceyle, oaka’da kendi sahanda, kalbini soktugun gariban paris’i yenemeyip bir de agliyorsan adama OHAAA derler. Hatta CUSSS derler. nigel bismillah ayaginin tozuyla bambaska bir adam oldugunu gozumuze sokuyor, demek ki neymis at sahibine gore kisnermis. Banka hesabina bak belki rahatlarsin…
En az yüz defa farklı açılardan izledim. Rakip basketbolcuların her ikisinin de bir diğeri ile zerre kadar teması yok, nasıl faul olabilir. Panathinaikos başkanına alıştık artık, adamın tarzı bu… Hiçbir konuda tarafsız davranamıyor, kendisine bile… Nigel Haues-Davis’in beyanı anlamak olanaklı. Büyük ihtimal ile suçluluk hissediyor. Fenerbahçe Paris maçında İstanbul’da yaptığını yapmak istedi, yapabilseydi kahraman olurdu ve şimdi herkes onu konuşuyor olurdu. Yapamayınca maçı kaybettiren son pozisyon adamı oldu, bunu kaldıramıyor ve insani bir tepti ile bu yalana kendisini inandırmaya çalışıyor, anlaşılabilir insani bir tepki. Şuttan sonraki tepkisine bakarsanız itirazı falan yok, doğrudan koşup hızlı atağı kesmek için faul yapıyor. yedek sandalyelerinden bir itiraz (görüş açısı yüzünden) bir tepki geliyor, sonra da Ataman’ın nedenini herkesin bildiği tepkisi ve bunların üzerine kendisi de faul olduğuna inanmış olmalı. Leopold Cavaliere gerçekten sormuş olabilir, o da “bilmiyorum, temas etmiş olabilirim” demiş de olabilir. Basketbol oynayanlar bilir, o kadarlık kısa zamanda yaptıklarınızdan emin olamayabilirsiniz. Fakat bu özellikle burada da yayınlanan yandan görüntüdeki netliği değiştirecek bir beyan değil, faul yok. Bu pozisyon konusunda en komik olan, anlaşılması en zor olan, bu sayfanın okurlarından gelen itirazlar. Gerçekten komik…