Fenerbahçe BEKO ve Hapoel’in tekliflerini reddederek Panathinaikos ile anlaşan Nigel Hayes-Davis Yunanistan’a geldi ve takımla ilk antrenmana çıktı.
Bir video paylaşan Nigel Hayes, son yıllarda elinden gelenin en iyisini yaptıktan sonra yeni bir sayfa açmanın doğru zamanı olduğunu hissettiğini söyledi. EuroLeague şampiyonu ayrıca yeni takım arkadaşlarıyla uyum yakalamanın heyecanını dile getirdi ve taraftarlara destek ve birlik mesajı gönderdi.
“Ailemle, arkadaşlarımla, menajerimle konuştuk. Fenerbahçe’nin bir seçenek olduğunu herkes biliyordu ve orada son birkaç yıldır yaptıklarım, özellikle de geçen yıl takım olarak başardıklarımız, sanki o bölümü kapatmış gibi hissettirdi ve ben de elimden gelenin en iyisini yaptım. Umarım bunu takdir etmişlerdir ve keyif almışlardır, şimdi bu hayatta ve basketbolda yeni bir sayfa.
Her zaman söylediğim gibi, çok çalışacağım, savunmada ve hücumda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım. Sahaya çıkmadan önce koçla konuştum ve oyunları gözden geçirdik. Bana, ‘Buraya gelip uyum sağlamaya çalışma, sadece Nigel olmaya gel, biz de sana göre hareket edeceğiz’ diye hatırlatmak istedi. Bu da iyi bir teşvik oldu.
İyi oynadığımızda bizi destekleyin, iyi oynamadığımızda daha da çok destekleyin ve her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımızı unutmayın. Teşekkür ederim.”




Nigel kendi olursa hicbirsey olmaz takim icinde anlam kazanir bunu bile analiz edememiş ataman
Son yıllarda bu kadar dominant bir kadro olmamıştı 3 mvp var takimda lessort düzelecek, hernangomez, shorts,cedi inanilmaz bir kadro oldu ama takim olması çok zor bu kadronun ve basketbol futbol gibi değil takım savunması olmadan kupa olmaz. Kendrick nunn süreleri kisalacaktir yazın bunu
Yeni sayfa derken çek defterindeki sayfadan bahsediyor, yanlış anlamayın…
🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖
“Kaybolmus bir ruh” iken onu aldik, gelistirdik, euroleague’nin en buyuk “cindrella” hikayelerinden birini yazip MVP yaptik ve ardindan havlu sallayacagi nba’ya yolladik. Biz ona tonla para kazandirdik, bence komisyon odemeli… Simdi geri dondu, profesyonelce davrandi ki hic oyle laflar etmiyordu, yilda 6 milyon euro alacak. Bizlerin yuregini burkan tek konu gectigimiz cuma gunu sahit oldugumuz gibi her acidan bir “cop kovasina” transfer olmasi. Ancak zerre kadar onemi yok, umarim saglikli bir sekilde karsimiza cikar ve gununu de gorur. Ancak bizler Dunyanin En Buyuk Kulubunun Taraftarlariyiz, dun hepimiz buyuuuuk bir surprize uyandik, dunyanin gelmis gecmis en iyi kadin basketbolcularindan, yasayan efsane Breanna STEWIE Stewart Kadin Takimimiza katildi. Kisisel olarak heyecanla Breanna’yi bekleyecegim Nigel’i degil. Nigel’in yolu acik olsun, saglikli olsun, nefret cok kolay bir duygu, bence kimse ondan nefret etmemeli. O sadece Nigel, biz DUNYANIN EN BUYUK SPOR KULUBU FENERBAHCE’YIZ, Buyuklere de her zaman “Buyukluk” yakisir.