Nigel Ya Fenerbahçe’ye, Ya Hapoel’e

- Reklam-

Avrupa’da dönmeye hazırlanan Nigel Hayes-Davis, Panathinaikos’u reddettikten sonra Fenerbahçe BEKO ve Hapoel Tel Aviv’in tekliflerini değerlendiriyor.

Gönlü Fenerbahçe’de olan Nigel Hayes, Hapoel’in yüksek teklifi karşısında Fenerbahçe’nin de rakamı artırmasını bekliyor.

Hapol Tel Aviv Başkanı Ofer Yannay gelişmelerle ilgili şu açıklamayı yaptı:
“Henüz Nigel Hayes-Davis ile sözleşme imzalamadık. İmzaladığımız yolundaki haberler yalan. Tek gerçek kadromuzda Nigel Hayes-Davis gibi bir oyuncuyu istiyor olmamız. Detaylar hakkında konuşamam. Şu anda birkaç teklifi değerlendiriyor ve umarız bizim teklifimizi kabul eder.”

- Reklam-

3 YORUMLAR

  1. Yarim sezon hic oynamamis adama 5 krus verilmez. Hemde Euroleague’in en cok kazanan oyuncusu olarak geri donmek istiyormus. Medem oyle kalmak istiyordun kalacaktin FB’de gecen sene. O tren coktan kacti. Umarim FB aldanip buna para vermez. Zaten FBde sistem Tucker-Tucker isliyor, baskasini alip sistemi bozmanin anlami yok sezon biterken.

  2. Çok heves etti, denemek istedi, gitti. Ama olmayacağı belliydi; diğerleri gibi bu da geri dönecek.
    Ama Fenerbahçe için ihtiyaç mı, soru işareti; risk. Fiziksel ve mental olarak da eski formuna kavuşmasının uzun zaman alacağını düşünüyorum.
    Fenerbahçe’nin sağlam uzun oyuncuya ihtiyacı olduğu kanaatindeyim.

  3. Su an euroleague de butceler 50 milyon euroya dayandi. Bu bu butceleri real, barca bile kolay karsilayamaz oldu. Bu surdurulemez. Mesela pana, 20 sene bol keseden harcadi ama sonraki 10 sene sifir, playoff bile yapamadi. Su an Fenerbahce disinda geliri ve gideri denk olan baska bir takim yok. Bu su demek Fener hep burada olacak, digerlerinin isi tek tek kisilerin iki dudagindan cikacak soze bagli, piyangoculuk yani. Biz de de hep oyle olmaz mi? Biri cikar iki sene para bulur, ovgu alir sonra bir daha adini duymazsin. Kalu beladan beri ana dali basketbol olan KarsiyakaSK bile kivraniyor. Biz de fitboldan bir ornek verelim, sabah aksam ove ove bitirilemeyen bonservis+yillik ucretleri 120 milyon euro olan futbolsaray oyunculari osimhen ve icardi 26 gol 4 asist uretmis. bonservis+yillik ucretleri 40 milyon euro olan Asensio ve Talisca ise 26 gol 12 asist uretmis! yani 80 milyon euro fazla paraya 8 eksik asist… cope gitmis 80 milyon, 4 yil sureyle kurulabilecek iddiali basketbol takimi parasi cop! Fenerbahce bir oyuncuya yillik 6 milyon euro veremez ve vermemeli. Kendi payima Nigel alana hayirli olsun. Fenerbahce 3 yil icin 3-4 milyon euro arti para bulamaz mi? Su icinde bulur, ama bunun kelebek etkisi yok mu? Bir oyuncu icin -ki yillik 6 milyon dolara anlasmis- bu parayi ona verirsen mesela nunn, grant kac para ister veya Fener’de kalsa Nigel 6 milyon, peki Baldwin, Tucker, Hall’u 2 milyona oynatabilir misin? Iste butun konu burada. Gule gule Nigel, seni coplukten cikardik, parlattik, sen de bize bir kupa hediye ettin. Yolun acik olsun.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler