Partizan’ın deplasmanda Euroleague’in yeni takımı Dubai’ye 89-76 kaybettiği maçta sonra koç karşılaşma sonrası açıklamalar yaptı ve savunmalarını eleştirdi.
“Dubai’yi tebrik ediyorum, bizden daha iyi oynadılar ve galibiyeti hak ettiler. Bu seviyede gerekli olan savunmayı yapmadık. İkinci yarının başında uyanır gibi olduk ama sadece birkaç dakika sürdü, ardından yine ilk yarıdaki halimize döndük.
Vaktimiz yok, yarın geri dönüyoruz ve Perşembe günü maçımız var. Analiz yapmalıyız, oyuncular da sorunun savunmadaki agresiflik eksikliği ve hücumda kötü kararlar olduğunu biliyor. Tek olumlu yanımız hücum ribaundları.
Dubai ilk çeyrekte 6’da 6 üçlük attılar. Biz savunma yapmadık, tek bir şutlarını bile bozmadık. Dubai için ilk yarı şut idmanı gibi geçti. Bu büyük bir problem. İkinci yarıda birkaç dakika daha agresif olmayı başardık ve fark yarattık. Ama bazı şeyleri yerleştiremedik, şimdi Milano’ya hazırlanmalıyız, taraftarlarımızın önündeki ilk maç.” (Eurohoops)



