Partizan Koçu Zeljko Obradovic, ASVEL yenilgisinden sonra oyuncularını suçladı. Sık seyahay etmenin bahane olmadığını ve herkes için geçerli olduğunu belirten Obradovic, oyuncuların soyunma odasında cep telefonu ile ilgilenmelerine tepki gösterdi.
“Bence görüntümüz utanç verici! Bazı oyuncuların bunun neden böyle olduğunu düşünmesi gerekiyor. Başka yerlerde olduğu gibi buraya da çok sayıda insan geliyor, bizi izlemek ve mücadele edecek, istekli bir takım görmek için. Soyunma odasına girdiğimde herkes telefonlarıyla oynuyor, bunu anlayamıyorum. Onları cesaretlendirip değişiklikler yapmaya çalıştım. Maçı kazanabileceğimiz durumlarla karşılaştık ve devre arasında tüm bunları konuştum. Maçtan sonra soyunma odasına girdiğimde de aynı manzarayla karşılaştım. Bunlar inanılmaz şeyler, nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. İnsanların onlar için geldiğini anlamadıkları için ne kadar kötü hissettiğimi ve ne kadar üzgün olduğumu anlatacak kelime bulamıyorum. En azından odaklanmak ve ellerinden gelenin en iyisini yapmak; birinin daha iyi ve daha hırslı oynaması imkansız.”
Obradovic yolculuklar konusunda ise “Bu bir bahane, yolculuk ne kadar yorucu olursa olsun, herkes aynı durumda! Yorucu bir yolculuk yoktur, yarın zaten izinli olacaklar, sonra Pazar günü antrenman yapacağız. Bir şeyler yapmanın tek yolu bu. Önümüzde beş gün var ve eğer elimizden gelenin en iyisini yapabilirsek. Bu tablo tam bir felaket.” yorumunu yaptı.




hep bir bahane elinde iyi kadro pardon iyi bütçe yokken ne olduğun belli oldu
Kariyerine ve başarılarına saygımız elbette var ama senin dönemin kapandı galiba coach
Aytunç Bey tam tersine tarihinin en büyük devlet destekli bütçesini sundu Partizan , Obra’ya… Obra ise kariyerine ihanet edercesine Abdlilerle doldurdu takımı, şimdi de mızmızlanıyor.Daha kötüsü sızladığı sistemin yani Euroleague felsefesinin baş savunucusu olmasına rağmen bu açıklamayı yapıyor.Hem yalakalık yap sisteme hem eleştir… Takkiye’nin Sırp olarak vücut bulmuş halı!!!