Onuralp Bitim: Taraftarlar Münih’i Ataşehir’e Çevirdi

- Reklam-

Fenerbahçe Beko’nun Hapoel Tel Aviv galibiyetinin (x) faktörü Onuralp Bitim, maçın ardından Fenerbahçe Tv’ye konuştu.

“Çok mutluyum çünkü kazandık. Sahada bireysel yaptığımız şeylerin yanı sıra bizim için en önemli olan şey kazanmak. Avrupa’nın en büyük kulübüyüz ve geçen senenin şampiyonuyuz. Bu yüzden tüm kulüpler bize daha iyi ve hazırlıklı çıkıyor. Şu anda sezonun başında olduğumuz için bazı şeyler zaman alabiliyor ama kaliteli bir koç kadrosuna, Avrupa’nın en iyi koçuna sahibiz. O kadar iyi bir ekibiz ki her gün farklı kişilerin katkı verebileceği ve kazanabileceğimiz bir takım olduk. Bugün de benim için çok iyi oldu. İhtiyacımız olan bir çift maç haftasında çift galibiyeti aldık. Bunun da ilerleyen zamanda işimize daha çok yarayacağını ve 3 maçlık galibiyet serimizin devam edeceğini düşünüyorum.

Takıma verdiğim katkıdan dolayı çok mutluyum. Başta koç Saras’ın bana inanması, takım arkadaşlarımın bana inanması ve taraftarın da desteğiyle bu galibiyet benim için çok özel oldu. Taraftarlarımız Münih’i Ataşehir’e çevirdi. Dünyanın neresinde olursak olalım taraftarımızın olduğu yer bizim evimiz oluyor. Dünyanın en iyi ve en güzel taraftarına hem ben hem de takımım teşekkür ediyoruz.”

ONURALP’TEN…

- Reklam-

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler