Anadolu Efes‘te koç Pablo Laso, Paris karşılaşmasının ardından yayıncı kuruluşa konuştu.
“Yaptığımız hatalar bizi öldürüyor. Son 3-4 dakikada 5 sayıyla öne geçtik ve sonrasında hücum etmeyi bıraktık. Savunmada da iyi değildik, üst üste iki üçlük yedik. Top kayıpları yaptık ve hücum edemedik. Tüm bunlar son bölümde bizi öldürdü. Maçı doğru şekilde kapatamadık.
Bizim için üzücü bir akşam oldu, bugün kazanmak için çok fazla iyi şey yaptık. Son 3-4 dakikaya 5 sayı önde girdik ama buna rağmen maçı kapatamadık. Savunmada hatalar yaptık, turnikeleri kaçırdık ve aptalca top kayıpları yaptık. Paris’in yeniden hayata dönmesini sağladık, bu da bize galibiyete mal oldu. Üzgünüm çünkü oyunun birçok alanında dominant olan taraf bizdik. Buna rağmen galibiyet için yeterli olmadı.
Hifi’nin performansı tabii ki çok iyiydi, o skorer bir oyuncu. Yine de bugünkü rakamlarına baktığınızda yaratıcılığını büyük ölçüde sınırladığımızı görebilirsiniz. 16 şut kullandı ve sekizini isabete çevirdi. Bulduğu şutların bazılarını da biz iyi savunamadığımız için isabete çevirebildi. Elbette o harika bir oyuncu ve takımının oyun tarzı, yeteneklerini daha da iyi gösterebilmesini sağlıyor.”




Demece geliniz! “Hifi’nin performansı tabii ki çok iyiydi, o skorer bir oyuncu. Yine de bugünkü rakamlarına baktığınızda yaratıcılığını büyük ölçüde sınırladığımızı görebilirsiniz. 16 şut kullandı ve sekizini isabete çevirdi. Bulduğu şutların bazılarını da biz iyi savunamadığımız için isabete çevirebildi.”
Bir cümle önce: “İyi sınırladık.”
Bir cümle sonra: “Biz iyi savunamadık.”
Efes’in bir parçası olmak, üç haftada adamın akli melekelerine mal olmuş anlaşılan:(…