- Reklam-
Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Fenerbahçe maçının ardından flaş röportajda düşüncelerini paylaştı.
“Hücumdaki performansımız yeterli değildi. Tabii bugün iyi hücum eden, büyük bir takıma karşı oynadığımızı biliyorduk. İlk çeyrekte top kayıpları yaptık ve fark erken açıldı. Bu da canımızı çok yaktı. Geri dönebilmek için çok mücadele ettik ama farkı 10’un altına çekebileceğimiz anlarda yeterince ‘sıcak’ değildik. Ya top kaybı yaptık, ya da boş şut kaçırdık. Dolayısıyla sürekli Fenerbahçe‘nin bir adım gerisinde gibiydik. Fenerbahçe gibi bir takıma karşı 40 dakika boyunca iyi oynamanız gerekir. Bugün hücumdaki performansımız, Fenerbahçe gibi bir takıma karşı oynamak için yeterli değildi.”
- Reklam-




Hücum ve takımın yetersizliğinin sebebi 80 yaşına gelmiş, ego küpü Efes başkanıdır başkası değil ve artık görevini de bırakmalıdır.
Teknil olarak ta sen bu tür kadrolara/takımlara yetersiz kalıyorsun. Huertel’in pick&roll’üne çözüm üretemediğinde biz senin kalibreni öğrenme fırsatı bulmuştuk.