- Reklam-
Anadolu Efes Loçu Pablo Laso, Olimpia Milano mağlub,yetinden sonra görüşlerini paylaştı.
“İkinci yarının en başından itibaren ilk yarıya göre çok farklı gözüktük. Milano, ilk hücumda daha sete başlamamışken boş üçlük buldu. Sadece topu dolaştırıyorlardı ve bir anda bomboş üçlük attılar. Açıkçası şu an 40 dakika boyunca çok konsantre oynamak zorunda olduğumuz bir durumdayız. İlk yarıda çok iyi bir takımdık, ikinci yarıda ise bu seviyede rekabet etmeye hazır bir takım değildik. Bu seviyede iki dakika dağılırsanız bir anda 10 sayı yersiniz. Milano’yu galibiyet için tebrik ederim, bizim ise takım olarak gelişmeye devam etmemiz gerekiyor.”
- Reklam-



