Pablo Laso İzleyenler İçin Keyifli Maç Oldu

- Reklam-

Euroleague Normal Sezon 18. hafta maçında Fransa’nın LDLC Asvel Villeurbanne takımına deplasmanda 103-99 mağlup olan Anadolu Efes’te baş antrenör Pablo Laso karşılaşma sonrasında düzenlenen basın toplantısında görüşlerini açıkladı.

“Öncelikle galibiyetlerinden dolayı LDLC Asvel Villeurbanne takımını tebrik ediyorum. Muhtemelen izleyenler için keyifli bir maç oldu. Ne yazık ki yine aynı şekilde kaybettik. Çünkü üçüncü çeyrekte ve dördüncü çeyreğin başında oyunun kontrolü bizdeydi, ancak Asvel geri dönmek için büyük bir mücadele ortaya koydu. Maç, her iki tarafa da gidebilirdi. Bazı önemli oyuncularımızın eksik olduğu zorlu bir dönemden geçtiğimizi biliyoruz. Bir şekilde gelişmeli, daha iyi olmalı ve eksik oyuncularımız olduğunu düşünmekten kaçınmalıyız. Oyuncularımın ortaya koyduğu çabadan memnunum. Ancak kontrolümüz altında olan durumları yönetme şeklimizden memnun değilim.”

- Reklam-

6 YORUMLAR

  1. Yerinde olsam, ileri yaş bunalımındaki patron takımına gelmezdim zira belli bir adın, ünün var, para için bunlara toz kondurmaya değer mi? 2,3 maç daha yenil seni de suçlarlar, sen de dayanamaz gidersin ki gitmelisin.

  2. Sezon başında söyledik Efes’in takım planlaması yanlış diye, sezonun geri Kalan dönemi için kimse birşey beklemesin, bu sezon geçiş sezonu olacak, ayrıca kokoskov Fenerbahçe de ne yaptida Efesin başına geldi?bu yenilgi İsmail Şenola yazar, İsmail Şenol yorumcu olarak spiker olarak daha verimli idi,

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler