Pablo Laso: Üç Çeyrek İyiydik, Son Çeyrek Yoktuk

- Reklam-

Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Baskonişa’ya kaybettikleri maçın ardından saha içi röportajda görüşlerini paylaştı.

“Bence ne olduğu çok açık. İlk üç çeyrek gayet iyiydik, son çeyrekte ise sahada yoktuk. Bu, son dönemde çok sık yaşanmaya başladı. 40 dakika boyunca oynamak zorundayız. Son çeyrekte ortadan kaybolduk ve Baskonia, bu sayede büyük bir galibiyet aldı. Onları bu galibiyetten dolayı tebrik ederim.”

SAKATLIKLAR ETKİLEDİ
Laso basın toplantısında ise “Kadronun kötü kurulduğunu düşünmüyorum.” dedi.
Koç Laso’nun basın toplantısındaki açıklamaları şu şekilde:

“Bence bu maçı açıklamak hem kolay, hem de zor. Her ne kadar harika bir basketbol oynamasak bile ilk üç çeyrekte maçın içindeydik. Son çeyrekte ise sahadan kaybolduk. Bu seviyede böyle bir şey olamaz. Yanlış hatırlamıyorsam Baskonia, son çeyrekteki ilk basketini sadece iki saniye içerisinde buldu. Uzun bir pasla hemen sayı attılar. Bu da son çeyreğin gidişatını belirledi. Bu maç bizim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Yine de 48 saat içerisinde bir maçımız daha var ve mental olarak o maça hazır olmamız lazım.

Açıkçası takımın gayet iyi şekilde kurulduğunu düşünüyorum. Tabii muhtemelen takımın kuruluş aşamasında Poirier’in sakatlanıp 6 ay oynamayacağını kimse beklemiyordu. Aynı şekilde Papagiannis’in sezonu kapatması da. Shane Larkin’in neredeyse 4 ay, PJ Dozier’ın 2 ay kaçıracağı da beklenemezdi. Dolayısıyla oyuncuların sakatlanma riski her zaman vardır. Oyuncuları takıma yeniden entegre etmek, bazen onlardan yoksun kalmak kadar zordur. Benim tecrübem bana bunu söylüyor.

Açıkçası sorunumuzun taktiksel değil, mental olduğunu düşünüyorum. Size son çeyrekte yaptığımız ama idmanda daha önce hiç görmediğim 3-4 hatayı sayabilirim. Bir tanesini anlatayım, bir takımın en son ne zaman çeyreğin ilk iki saniyesinde sayı yediğini gördüğümü hatırlamıyorum. Bu sadece tek bir hata, yani çeyreğin tamamını düşünün.”

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. Laso değil de FASO FİSO olsaydı koç ne değişirdi. FASO FİSO da bundan daha kötüsünün yapamazdı, daha bile iyi olabilirdi diyorsak, yani koçun takıma hiçbir olumlu etkisi olmadığına şahitlik ediyorsak, ne diye işgal ettiriyorsunuz o güzelim makamı. Def edin gitsin.

  2. Adamcağıza Efes hiç yaramadı, devamlı halüsinatif halde yaşamaya başlamış… İlk üç çeyrek çok iyiydik dediği farklı bir maçtı ve Eylül ayında bile forveti olmayan kadro da başka bir kadroydu herhalde. Yazık.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler