- Reklam-
Panathinaikos Başkan Dimitris Giannakopoulos, yaptığı paylaşımla Nigel Hayes-Davis ile 2.5 yıllık sözleşme imzaladıklarını resmen duyurdu. Giannakopoulos, üç gün önce de Nigel Hayes’in önerilerini reddettiğini ve görüşmelerin sonlandırıldığını paylaşmıştı.
Hapoel Başkanı Ofer Yannay, yıldız oyuncunun kendileri için imza attığı yolundaki haberleri yalanlamış, Fenerbahçe tarafı ise görüşmelerin olumsuzlukla sonuçlandığı bilgisini vermişti.
- Reklam-




FB’nin Nigel’a ihtiyacı yok, Nigel’ın ise sadece paraya ihtiyacı var. Her 2 taraf için doğrusu olmuş…
Bir Fenerli olarak Nigel benim için yeri müstesna oyunculardan biri. Umarım her şey onun için iyi olur.
Yalannnnnnn
Yazık olmuş..
Biz onsuz da back to back yaparız gerek yok, güle güle bundan sonra Ülker Arena’da ıslıklar senindir.
Fb devreye girince ciddi para vermişlerdir, gergin ve kendi gibi başkanı böyle şeyleri severler, anca bu şekilde para saçarak başarılı olabilirler zira.
Soykırımcı ülke takımına imza atmasından iyidir, takımda roller belliyken FB’ye gelmesi çok da isabetli olmayabilirdi.
Hayır daha kötü yere imza attı. Eğer bahsettiğin soykırım veya spordışı konuları düşünürsen. “Pankart” ve “koreografiler” hangi ülkelerde ? Niye ? “1912” kulübünün semtinde çok komşun var, öğrenebilirsin onlardan günümüzdekilerin besbeterini bize yaşattıklarını.
Bizim buldizwrimiz var.Ayrica sadece devin holl bile ondan iyidir
Spor hem para, hem gönül işi, kimleri için bunların bir tanesi çok ağır basar. Dengesini tutturmak da herkes için kolay değil. Hebirinde farklı farklı kararlar oluyor. Mutluluğa giden yol herkeste farklı. “Günümüzün” sporcularının çoğunluğunda hangisinin ağır bastığı apaçık. “Kariyer” diye süslü sözcükle örterler. Ne kariyeri ? Olmuşsun zaten olacağın kadar işte.
Nigel tak çalıştır bir oyuncu değil en iyi olduğu sezonlarda bile performansı ikinci devrelerde arttı hep. Bir de şimdi Nba den dönen oyuncuların yaşadıkları zorlukları yaşayacak. Fenerbahçe`deki oyuncuların başarısında kulüp organizasyon ozellikle de Koç’un etkisi bambaşka şu an Fenerbahçe’in en değerli profesyoneli bir oyuncu değil koçu. Tabi onunla çalışanlar ona o güveni verenler ve istediği çalışma ortamını sağlayanlar çok önemli. Herkes para mevzusuna takılıyor ama şöyle düşünün iyi bir kazancıniz var iyi idareciler ve ortamınız var bir de çok iyi bir kazancıniz var ve egolu, etik anlayışı sorunlu olan ve deli bir patronunuz var hangisini tercih ederdiniz.
Umarım başarısız olur