- Reklam-
ASVEL Başkanı Tony Parker, EuroLeague yönetimini eleştirerek, “Bizden Fransa’daki kuralları çiğnememizi istiyorlar. Bunu yapmayız.” dedi.
Parker bütçe konusunda yaşanan sorunu şöyle anlattı:
“EuroLeague, oyuncu maaşları için 4.4 milyon € harcadığımızı kamuoyuna açıklayarak bizi cezalandırdı, oysa ki belirledikleri minimum 5.85 milyon euro. Ancak Fransa Ligi yönetmelikleri daha fazla harcama yapmamıza izin vermiyor. Mali kontrol altındayız. Kısacası, bizden Fransız basketbol yasasını yok saymamızı istiyorlar. Ulusal ligimizle mükemmel ilişkilerimiz varken onların belirlediği kuralları çiğnemek söz konusu olamaz.”
- Reklam-




o zaman euroligde ne işin var? NBA europe da bütçeler bunun belki de çok üstünde olacak, o zaman fransa ligi kuralları falan diyecek misin bakalım
Monaco da Fransa liginde ve deli gibi para harcıyor. Onlar da mı kuralları çiğniyor peki?