Parker: Euroleague Fransa’aki Kuralları Çiğnememizi İstiyor

- Reklam-

ASVEL Başkanı Tony Parker, EuroLeague yönetimini eleştirerek, “Bizden Fransa’daki kuralları çiğnememizi istiyorlar. Bunu yapmayız.” dedi.

Parker bütçe konusunda yaşanan sorunu şöyle anlattı:

“EuroLeague, oyuncu maaşları için 4.4 milyon € harcadığımızı kamuoyuna açıklayarak bizi cezalandırdı, oysa ki belirledikleri minimum 5.85 milyon euro. Ancak Fransa Ligi yönetmelikleri daha fazla harcama yapmamıza izin vermiyor. Mali kontrol altındayız. Kısacası, bizden Fransız basketbol yasasını yok saymamızı istiyorlar. Ulusal ligimizle mükemmel ilişkilerimiz varken onların belirlediği kuralları çiğnemek söz konusu olamaz.”

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. o zaman euroligde ne işin var? NBA europe da bütçeler bunun belki de çok üstünde olacak, o zaman fransa ligi kuralları falan diyecek misin bakalım

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler